فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : فشم و دربند شهر‌های تابعه شهرستان با برخورداری از مناظر زیبا و دیدنی با برخورداری از ساختار جذب توریست از اضلاع گردشگری از جنس طبیعی پایتخت محسوب می شوند .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن فشم و دربند و مناطق کوهستانی و زیبای این شهرستان را بستر جذب توریست خارجی و داخلی برشمرد و با تاکید بر اینکه ساختار جغرافیایی این نطقه شاخه ای از ساختار گردشگری شمیرانات محسب می شود ، اظهار داشت : چشمه‌ها و رودخانه‌ها قسمت طبیعی محدوده گردشگری پیشانی پایتخت است.

فرماندار شهرستان شمیرانات صنعت گردشگری را در کشور‌های صاحب تمدن مانند ایران اسلامی منبع غنی درآمدزایی برای کشور دانست و تصریح کرد : متاسفانه بخاطر عدم ترسیم زیر ساخت های مناسب گردشگری این حوزه در کشورمان با تکیه بر پیشینه غنی فرهنگی چند هزار ساله به یک صنعت تبدیل نشده است .

خان محمدی در پایان با تشریح جایگاه حوزه گردشگری بر مدار اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از ارکان مهم تلقی می شود و از طریق استاندارد سازی ساختارگردشگری می توان اشتغال زایی را در این محدده رشد داد .

انتهای پیام/ق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.