فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات را نیز باید در کنار سایر شهرستانها حلقه‌ای از زنجیره کشاورزی در پایتخت به حساب آورد.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش کشاورزی در توسعه ایران اسلامی گفت: کشاورزی در بیشتر مناطق استان تهران با نوسانهای زیادی همراه است.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: استان تهران از شهرستانهای غنی در حوزه کشاورزی برخوردار است که تنوع محصولات کشاورزی را می توان به وضوح در بدنه آن مشاهده نمود.

خان محمدی با تاکید بر اینکه کشاورزی یکی از ارکان توسعه کشور محسوب می شود، اضافه کرد: متاسفانه سیمای سنتی کشاورزی در کشور نقش این حوزه را در توسعه ایران اسلامی تا حدودی کم رنگ کرده است.

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به جایگاه شمیرانات در حوزه کشاورزی اظهار داشت :شهرستان شمیرانات را نیز می توان در زنجیره کشاورزی استان تهران در کنار سایر شهرستانها قرار داد.

خان محمدی خاطر نشان کرد: کاهش ذخیره‌های آبی در سدها به عنوان منابع تغذیه کننده آب کشور ضربات جبران ناپذیی به بدنه کشاورزی وارد خواهد کرد و برای دوری از وقوع این بحران باید آب را به درستی مدیریت کرد .

اقتصاد مقاومتی سدی محکم برابر تحریم های استکبار جهانی

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: اقتصاد مقاومتی جریانی شکل گرفته از تدابیر ارزشی مقام معظم رهبری به عنوان سدی محکم برابر تحریم ها ی استکبار جهانی در حوزه اقتصادی بر علیه ایران اسلامی است.

عزت الله خان محمدی در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: مقام معظم رهبری در اردوگاه نبرد با استکبار جهانی در جبهه تحریم ها استراتژیکی زیر بنایی جهت تخریب توطئه های دشمن از جنس تحریم های اقتصادی را طاحی کرده اند.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: مدیریت شهرستانها زیر شاخه اجرای این سیاست ارزشی در مدیریت کلان کشور است و مسئولان باید در اجری طرح و برنامه های خود آن را لحاظ کنند.

خان محمدی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی سدی نفوذ نا پذیر در برابر تحریم های دشمن است، اضافه کرد: توطئه های اقتصادی دشمن با سیمای تحریم ها با انتشار ارزش های اقتصاد مقاومتی در فضای اقتصادی کشور خنثی خواهد شد.

فرماندار شهرستان شمیرانات در پایان خاطر نشان کرد: دشمن در طول تاریخ با تنوع تحریمی و توطئه های استکبار ی و استعماری خود به دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی است ولی نمی تواند به این اهداف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.