وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مناسب است و اگر مشتری پیدا نشود برای بار سوم آگهی خواهیم کرد.

قیمت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مناسب است/ فدراسیون‌ها باید فشرده‌تر شوندمحمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت فرهنگی مطلوب نیست و متناسب با سایر بخش ها پیشرفت نداشته است و این موضوع باید تحلیل شود.
 
شورای فرهنگی کلیفی بر گردن ورزش گذاشته که همکاران من راهکارها و چارچوب ها را بررسی کرده‌اند که هفته‌ آینده به شورای عالی فرهنگی تقدیم خواهد شد و به تمام دستگاه‌های مرتبط با ورزش ابلاغ خواهد شد.
 
وی در خصوص بحث حضور بانوان در ورزش افزود: پرداختن یک بعدی به موضوع بانوان و حضور آنها در ورزشگاه‌ها و مطرح کردن آن با صدای بلند به نفع ورزش نیست، این بحث باید کارشناسی‌تر شود که البته چارچوب تنظیم شده و در یکی از کمیته‌های شورای امنیت بررسی خواهد شد که در صورت تصویب اتفاقات خوبی خواهد افتاد و در آینده باید منتظر تصمیم مراکز قتانونی درایت خصوصی باشیم.
 
 گودرزی در خصوص قیمت خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: قیمت این دو باشگاه را سازمان خصوصی سازی مشخص کرده و با توجه به اماکن و تجهیزاتی که در اختیار دارند قیمت گذاری شده‌اند و بر اساس منطق این قیمت‌ها گذاشته شده‌اند و به نظر من قیمت‌ها مناسب است.
 
سازمان خصوصی سازی در این امر تخصص دارد و بهتر از هر ارگانی می‌تواند تصمیم بگیرد و باید به این نظر احترام گذاشت.
 
 وزیر ورزش و جوانان در خصوص اقتصاد مقاومتی در ورزش گفت: لایحه نوشته شده باید اجرا شود و اقتصاد مقاومتی با رویکرد داخلی این است که باید هزینه‌ها کم شود، فدراسیون ها فشرده‌تر شوند و از سفرهای غیر ضروری جلوگیری شود و در این خصوص به مدیران تذکر داده شده و باید از تولیدات داخلی استفاده کنند. 
 
در این خصوص صدا و سیما هم باید به تعهد خود عمل کند گودرزی در خصوص اینکه اگر برای استقلال و پرسپولیس باز هم مشتری پیدا نشد چه می‌شود افزود: اگر برای این دو باشگاه مشتری پیدا نشد برای بار سوم هم آگهی می کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار