مهاجم سابق تیم ملی گفت: بالا بودن قیمت واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باعث می‌شود خریداری پا پیش نگذارد.

رقم پیشنهادی برای سرخابی ها خریداران را فراری داده است
خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره واگذاری سرخابی‌ها و لغو مزایده دوم اظهار داشت: باید بگویم قیمتی که برای واگذاری سرخابی‌ها ارزیابی کرده اند بالا است و به همین دلیل خریداری جرات نمی‌کند که پا پیش بگذارد. 
 
وی بیان کرد: با توجه به وضع اقتصادی و بالا بودن قیمت، خریداری پا پیش نمی‌گذارد و در حال حاضر نیز نظاره‌‌گر این هستیم که در فوتبال هیچ گونه درآمدزایی وجود ندارد و وقتی در آمدزایی در فوتبال نباشد به طور حتم فردی هم برای خرید این 2 باشگاه وارد عمل نمی شود. 
 
عزیزی تصریح کرد: در هر صورت پرسپولیس و استقلال شرایط خاص و ویژه خود را دارد و افرادی که برای خرید این 2 باشگاه قدم بر می دارند خاص هستند و از روی علاقه به این 2 تیم این کار را انجام می دهند اما فکر نمی‌کنم که با این قیمت بالایی که  در نظر گرفته‌اند فردی ورود کند و مطمئنا به خاطر بالا بودن قیمت واگذاری خریداری پا پیش نگذاشته وگرنه افرادی هستند که خریدار سرخابی ها باشند اما باید بگویم که نه به هر قیمتی. 
 
مهاجم سابق تیم ملی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس پرطرفدار و مورد توجه هستند برای من این مساله جای سوال دارد که واقعا فردی که بخواهد بابت خرید این 2 باشگاه 290 میلیارد پرداخت کند و سالیانه 30 تا 40 میلیارد هزینه کند در پایان چه چیزی نصیبش خواهد شد؟ 
 
عزیزی عنوان کرد: به نظر من زمانی 290 میلیارد را برای این 2 باشگاه می توان خرج کرد که از آن طرح کار اقتصادی و درآمدزایی بیشتر صورت بگیرد اما در حال حاضر درآمدسازی در فوتبال کمتر به چشم می خورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار