بازیکن سابق استقلال گفت: واگذاری سرخابی‌ها از لحاظ قیمت و نوع واگذاری درست نیست و اصلا معلوم نیست که این پول به کجا می‌رود.

پاشازاده: روند خصوصی سازی هدف شخصی نداردمهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره واگذاری سرخابی و لغو مزایده دوم اظهار داشت:‌ در هر صورت خریدارانی که برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارند اما نوع واگذاری از هر لحاظ درست و منطقی نیست و این مسئله باعث می شود که خریداری در این راستا قدم برندارد.

وی بیان کرد:‌باید بگویم که واگذاری از لحاظ قیمت و نوع واگذاری مشکل دارد و اصلا معلوم نیست که این پول به کجا می‌رود؟ این مسئله جای سوال دارد که این پول را بابت چه چیزی می‌گیرند؟

پاشازاده عنوان کرد:‌ به نظر من نوع واگذاری و امتیازاتی که به صاحب امتیاز خواهند داد همه در مسئله پاپیش گذاشتن خریداران تاثیر گذار خواهد بود و تمام این مسائل باعث شده که خریداران برای خرید سهام 2 باشگاه اقدام نکنند.

پاشازاده افزود: به نظر من بهتر است این 2 باشگاه به گروه یا افرادی واگذار شود که این مبلغ را صرف ساخت این استادیوم و آکادمی کنند تا از این طریق سرخابی‌ها خودکفا شوند.
 
وی افزود: به نظر من این پولی که قرار است به وزارت ورزش داده شود قانونی و درست نیست چرا که دولت موظف است برای تیم ها خرج کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار