سرخپوشان دهمین باخت خود را در لیگ برتر تجربه و رکوردی جدید در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت کردند.

پرسپولیس زنگ تفریح سایر تیم‌ها در لیگ برتربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در قالب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف تراکتور سازی تبریز رفت و نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم تبریزی شد تا روند نا کامی‌های پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر ادامه داشته باشد.
 
سرخپوشان پایتخت در بازی با تراکتور دهمین با خت این فصل را تجربه کردند تا رکوردی جدید در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت کنند.کارشناسان معتقدند که بازیکنان پرسپولیس دیگر انگیزه لازم را در لیگ ندارند و گواه این مطالب بازی‌های خوب و تماشا گر پسند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است. 

تیم حمید درخشان در حال حاضر شرایط خوبی را در لیگ تجربه نمی‌کند و  باید دنبال راه‌کاری برای بالا بردند انگیزه بازیکنانی که هنوز متوجه نشدند چه پیراهنی را بر تن می‌کنند باشد.

نام پرسپولیس زمانی لرزه بر اندام سایر تیم‌های می‌انداخت حالا تبدیل به زنگ تفریح در لیگ برتر شده است تیمی که هر هفته برای زدن 6 گل وارد زمین می‌شد، در این فصل بهترین نتیجه خود را در هفته ششم لیگ برتر مقابل صبا کسب کرد و توانست با 2 گل مقابل این تیم به پیروزی برسد.
 
بازیکنان پرسپولیس باید بدانند در تیمی توپ می‌زنند که سال‌های دور اگر قهرمانی تیم و یا عدم کسب عنوانی در لیگ و جام‌های مختلف مشخص شده بود ولی برای اعادی حیثیت، نشان شایستگی و دفاع  از نام تیم پرطرفدار و مردمی پرسپولیس با تمام توان بازی می‌کردنمد و هیچ زمانی بازیکنی به خود اجازه صحبت در مورد انگیزه و مشکلات را نمی‌داد.

بازیکنان باید بدانند پرسپولیس در تمامی ادوار لیگ مشکلاتی از قبیل مالی و مدیریتی را با خود داشته‌اند و بازیکنان با توجه به این شرایط به تیم بزرگ پرسپولیس ملحق شده‌اند، ولی نکته‌ای که می‌توان  مطرح کرد این است که در این دوره از لیگ اکثر تیم‌ها نیز با مشکلات مالی درگیر هستند.
 
کادر فنی که همیشه مدعی بوده است برای کمک  به پرسپولیس و ادای دین به این تیم آماده است، باید بازیکنان را توجیه کند که پرسپولیس نامی بزرگ دارد و پیراهنی که شما بر تن می‌کنید ارزش دارد و زمانی برای پوشیدن و بدست آوردن ان چه دعوا‌هایی اتفاق می‌افتاد، پیشکسوتان را به یاد بازیکنان بیاورند که بدون چشم داشت و گاهی بدون دریافت حتی یک ریال در این تیم به احترام هواداران توپ می‌زدنند، پیشکسوتانی که آنقدر از حال و روز پرسپولیس نا امید شده‌اند که آنها هم فقط چشم به لیگ آسیا دوخته‌اند و افسوس سال‌های نه چندان دور این تیم را می‌خوردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار