معاون پژوهشی دانشگاه الزهرا (س)مطرح کرد:

کارهای جشنواره در هر دوره تخصصی‌تر می‌شود

انسیه زاهدی، روند برگزاری جشنواره مد و لباس فجر را رو به جلو دانست و گفت: در بخش علمی و دانشگاهی، کمیسیون آموزش و پژوهش را در کنار خود داشتیم تا داوری طرح ها در بخش جشنواره ای انجام شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، انسیه زاهدی، معاون پژوهشی دانشگاه الزهرا (س)، روند برگزاری جشنواره مد و لباس فجر را رو به جلو دانست و در این باره گفت: در بخش علمی و دانشگاهی، کمیسیون آموزش و پژوهش را در کنار خود داشتیم تا داوری طرح ها در بخش جشنواره ای انجام شد.

زاهدی با اشاره به روند طولانی فرهنگسازی در هر عرصه‌ای بیان کرد: در این دوره از جشنواره مد و لباس روند رو به رشدی را شاهدیم. البته انتظارهم همین است، زیرا کار پخته تر می شود و افراد و هنرمندان با مسائل و نیازهای جامعه بیشتر آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: با گذشت زمان و ادامه یافتن جشنواره مد و لباس فجر، طرح هایی دانش آموخته ها ارائه می کنند، تخصصی تر می شود و افراد میدان عمل بیشتری به دست می آورند.

معاون پژوهشی دانشگاه الزهرا تصریح کرد: سال به سال باید با استقبال بیشتری رو به رو باشیم. ما نیز تمام سعی و تلاشمان برای همین است که از کارهای تکراری به سمت تخصصی برویم و مطرح تر از گذشته شاهد حضور طراحان باشیم تا به عرصه بین المللی دست یابیم.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها ادامه دارد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.