برگزاری سومین جشنواره «برترین‌های فرش و تابلو فرش دستباف» در کاخ نیاوران

سومین جشنواره «برترین‌های فرش و تابلو فرش دستباف» از تاریخ 18 تا 22 اسفند ماه در حیاط هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این نمایشگاه فرش ها و تابلو فرش های نفیسی از شهرهای اصفهان، قم، بختیاری، نائین، تبریز و شیراز در معرض نمایش قرار می گیرند که نقش های ذهنی بافت عشایری، نقشه های اصیل ایرانی، فرش های ریزبافت ابریشمی و گبه های متنوع را شامل می شود. 

حوض، حیوانات در عشایر، ماهی، خشت، صنوبری، کج دمی، گلسرخی، پنجره ای، پنجه خرس و زنگوله ای از جمله نقش های بکار رفته در فرش های عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایرانی، معرفی صنعت فرش و تابلو فرش دستباف، عرضه مستقیم کالا به مصرف کنندگان و گردآوری تولیدات متنوع فرش در یک مکان، برپا شده است. 

سومین جشنواره "برترین های فرش و تابلو فرش دستباف" از تاریخ 18 تا 22 اسفند ماه از ساعت 15 تا 22 در حیاط هنر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) برپاست. نمایشگاه یاد شده در تاریخ جمعه 22 اسفند از ساعت 10 صبح تا 22 پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار