معاونت توسعه کتاب‌خانه‌ها و کتاب‌خوانی مطرح کرد:

امسال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مد و لباس خواهیم بود/ دولت باید از طراحان و تولیدکنندگان حمایت کند

محمد اللهیاری گفت: در گذشته به سختی می‌توانستیم موضوع پوشاک و برند را شناساسایی کنیم اما امروزه در زمینه مد ولباس شاهد چاپ کتاب‌های فراوان و رسانه‌هایی هستیم که باعث آگاه شدن ما می‌شوند.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد ولباس فجر؛ محمد اللهیاری، معاون توسعه کتاب خانه ها و کتاب خوانی گفت: در حقیقت می توانم بگویم ما در این دوره در حال تجربه کردن و کمک گرفتن از علم هستیم. اگر دانشگاه‌ها بتوانند مطابق ذائقه مردم به هنر جویان آموزش دهند  قطعا اتفاقات بهتری در حوزه مد ولباس می افتد.
 
وی درخصوص اینکه چقدردر کتاب ها مقوله مد حائز اهمیت است گفت: جزء آن دسته از مراجعه کنندگان به نمایشگاه هستم  که ترحیح می دهم ازاین نمایشگاه دیدن کنم  .فکر می کنم این نمایشگاه باعث شده است پیوند های خوبی بین بخش های دانشگاهی وصنعت دربازار تولید ومصرف بوجود آید.

او افزود: می دانم که در سه سال اخیر کارگروه مد ولباس از اتاق های در بسته بیرون آمده اند و با مردم ارتباط برقرار کرده اند  که در نهایت موجب شده اند بر اساس ذائقه مردم طرح ها بوجود آید.دولت باید براساس سیاست های خود از طراحان وتولید کنندگان حمایت کند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: در حقیقت بخش های مختلف فرهنگ وتمدن ما به واسطه تلاشی است که از نشر و کتابت باقی مانده وهنوز هم این موضوع زوایای ناشناخته ای دارد که باید کشف شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.