دبیر جنبش عدالتخواه با بیان اینکه برای کمک به اجرای این سیاست هر شخصی متناسب با شأن خود نقشی را ایفا کند، تصریح کرد: برای اجرای این سیاست باید ائمه جمعه، دانشجویان، مسئولان سه حوزه متناسب با شان خود باید بگویند برای اجرای اقتصادی مقاومتی چه کمکی کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های باشگاه خبرنگاران؛ حسین شهبازی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در کنفرانس خبری کمیته دانشجویی پیگیری مفاسد اقتصادی با بیان اینکه برای کمک به اجرای این سیاست هر شخصی متناسب با شأن خود نقشی را ایفا کند، تصریح کرد: برای اجرای این سیاست باید ائمه جمعه، دانشجویان، مسئولان سه حوزه متناسب با شان خود باید بگویند برای اجرای اقتصادی مقاومتی چه کمکی کرده‌اند.

شهبازی اظهار داشت: امروز همه افراد مانند یک گروه سرود تنها لفظ اقتصاد مقاومتی را تکرار می‌کنند و  این در حالی است که  این بحث می‌تواند نقش به سزایی در فرهنگ کشور داشته باشد. در این رابطه پیامبر اکرم می‌فرمایند: "نگذارید مردم فقیر شوند چرا که اقتصاد و امنیت هم متاثراست"

دبیر جنبش عدالتخواه با بیان اینکه ما باید بدانیم برای واردات نیاز کشور چیست، گفت: در واردات رسمی کشور طرح شبنم با تمام ایرادات موجود که وجود داشت می‌خواست جلوی کالاهای قاچاق را بگیرد  حال سوال اینجاست که  چه کسانی طرح شبنم را  منهدم کردند و از این اقدام چه سودی می‌برند.

شهبازی افزود: مواد به صورت خام و با چهار برابر قیمت به کشور وارد می‌شود و چرا مسئولین جلوی خام فروشی را نمی‌گیرند.

وی از مسئولین خواست به جای همایش‌ها و تکرار دوباره مطالبات دانشجویی در سخنان خود در رابطه با بحث قاچاق خام فروشی گزارش عملکرد بدهد.

دبیر جنبش عدالتخواه تصریح کرد: طبیعی است که وزیر صنعت نمی‌خواهد تغییری در وضع موجود ایجاد کند فارغ از گرایش‌های سیاسی از نظر ما باید نوع مدیریت بعضی از مسئولان بررسی شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، صورت ، منتشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار