مدیر عامل شرکت راه‌ آهن تهران و حومه گفت: ایستگاه در خط سه که بزرگترین خط مترو که به ایستگاه رسیده است از جنوب غرب به شمال شرق به طور 37 کیلومتر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، هابیل درویشی مدیر عامل شرکت راه آهن تهران و حومه در مراسم افتتاحیه ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و شهرک شریعتی که صبح امروز انجام شد، با اشاره به ایستگاه میدان ولیعصر که بزرگترین ایستگاه خاورمیانه است، اظهار کرد: این ایستگاه که 45 هزار متر مربع و در هفت طبقه ساختمان است، همچنین ایستگاه شهرک شریعتی در جنوب تهران روبروی پارک ولایت در 11 هزار متر مربع ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ما هم اکنون ایستگاه بدون پله برقی نداریم و این دو ایستگاه جز اولین ایستگاه‌هایی هستند، در اینکه پله برقی آن‌ها همزمان با ایستگاه افتتاح می‌شوند.

درویشی تصریح کرد: بزرگترین کار عمرانی ساخت 500 متر تونل است که در کیلومتر ریل گذاری شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت راه آهن متروی تهران و حومه با بیان این مطلب که اواسط سال 95 پرونده خطوط مترو بسته می‌شود، افزود: همزمان با تجربیات 18 ماهه در شهریور سال 95 خط 6 مترو به پایان می‌رسد و در این راستا 50 میلیون درصد هزینه را دولت پرداخت می‌کند و ده میلیون سفر و جابجایی با مترو صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: ما به دولت مدارک را ارائه می‌دهیم و واقعا توانایی این را داریم که تا اواسط سال 95 پرونده مترو با ده میلیون سفر بسته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایستگاه ، مترو ، شریعتی ، درویشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار