مدیر عامل آب و فاضلاب تهران در جلسه بحران احتمالی آب گفت: یک میلیارد و 350میلیون متر مکعب مصرف سالیانه آب تهران که یک میلیارد و 35میلیون متر مکعب مربوط به شهر تهران است.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد پرورش مدیر عامل آب و فاضلاب تهران در جلسه احتمالی بحران اب که امروز در جلسه استانداری تهران تشکیل شد درباره لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای مدیریت بحران احتمالی آب اظهار داشت: یک میلیارد و 350میلیون متر مکعب مصرف اب سالانه استان است که یک میلیارد و 35میلیون متر مکعب مربوط به شهر تهران می‌باشد که به همین منظور لزوم استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای مدیریت بحران احتمالی آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 52متر مکعب در ثانیه در زمان پیچ مصرف در تهران نیازبه آب داریم که 38تا 40متر مکعب مربوط به شهر تهران است  که به همین منظور در شهر تهران به صورت ترکیبی از منابع زیر زمینی استفاده می‌کنیم.
 
وی افزود: گذر از شش ماهه دوم سال یعنی مهر و آبان سخت‌تر از تابستان بود.

مدیر عامل آب و فاضلاب تهران در پایان گفت : با همکاری وزارت بهداشت در مورد کیفیت آب اقدامات خوبی صورت گرفته و همان قدر که کمیت آب را دنبال می‌کنیم به دنبال کیفیت نیز هستیم که به همین منظور سه کارگروه تشکیل دادیم که در این کارگروه‌ها تامین، توزیع و مصرف مورد بررسی قرار گرفت و همچنین ستاد بحران نیز هر هفته تشکیل می‌شود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار