گرامیداشت«امیرناصر افتتاح» تمبک نواز پیشکسوت ایرانی

بزگداشت امیرناصر افتتاح پیشکسوت تمبک نوازی ایران با حضور محمد سریر، علی‌اکبر عالمی، شاهرخ سرلک و میلاد کیایی یکشنبه 10 اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم بزرگداشت "امیرناصر افتتاح" پیشکسوت تمبک نوازی موسیقی ایرانی فردا (یکشنبه 10 اسفند) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این گرامی داشت محمد سریرعضو شورای عالی موسیقی، خانه موسیقی به تاثیر و نقش برنامه رادیویی گلها در پرورش هنرمندان موسیقی خواهد پرداخت.

همچنین اکبر عالمی نیز به پدیده سبک و نحوه انتقال آن درهنرخواهد پرداخت.

گفتنی است در این مراسم میلاد کیایی، شاهرخ سرلک و حامد موسوی به نقد و بررسی آثار امیرناصر افتتاح و تاثیر وی به عنوان تنبک نواز در تاریخ موسیقی ایران خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که از دیگر بخش های این برنامه می توان به اجرای کوارتت تنبک توسط رضا صدرالدینی، شاهرخ سرلک، حمید کرامتی و حامد موسوی، تک نوازی پیانو توسط علی نواب زاده و گروه نوازی موسیقی دستگاهی ایران اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۲۰ - ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار