اصفهان؛

افتتاح فرهنگسرای بعثت خمینی شهر

فرهنگسرای بعثت خمینی شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عبدالله کیانی رئیس شورای استان اصفهان با بیان اینکه توجه به احداث مجموعه های فرهنگی از نیازهای مهم خمینی شهر است، گفت: خمینی شهر مجموعه کاملی از خیرین کتابخانه ساز، مسکن ساز، مدرسه ساز، ورزش یار، بیمارستان ساز و حامی معلولان و کودکان یتیم را تشکیل داده است .

عضو هیات مدیره فرهنگسرا بعثت نیز با اشاره به اینکه این مجموعه در عید مبعث سال 78 کلنگ زنی شد، اظهار کرد: جرقه اولیه آغاز به کار این مجموعه بعد از جنگ توسط تعدادی از خیرین و معتمدین محله خوزان با هدف فعالیت در جبهه فرهنگی شهر شروع شد .

حمید عشقی افزود: با وجود فعالیت کتابخانه و بخش های فرهنگی، فازهای عمرانی این مجموعه در 17 سال گذشته به مرور ساخته و تکمیل شد.

وی گفت: این مجموعه در زمینی بالغ بر هزار و700 متر مربع و بیش از دو هزارو 300 مترمربع زیربنا با هزینه افزون بر شش میلیارد ریال تکمیل و ساخته شده است.

عضو هیات مدیره فرهنگسرا بعثت با اشاره به اینکه در این مجموعه بیش از 31 هزار جلد کتاب موجود است، افزود: در حال حاضر تعداد اعضاء کتابخانه این مجموعه چهار هزار و200 نفر است.

عشقی خاطرنشان کرد: حدود500 مترمربع زمین مجموعه توسط خیرین اهداء و مابقی با همکاری مردم، شهرداری و شورای شهر خمینی شهر تملک و خریداری شده است.

مجموعه بعثت بعنوان اولین فرهنگ سرای خمینی شهر دارای بخش های مختلف از جمله سالن مطالعه به ظرفیت200 نفر، مخزن کتاب با ظرفیت 50 هزار، دو سالن ورزشی مجهز و 17 باب کلاس آموزشی است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.