مدیر شرکت فراورده‌های نفتی زنجان گفت:سوخت (فرآورده های نفتی) مورد نیاز همه بخش‌ها در استان تاکنون به نحو مطلوبی تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛به نقل از روابط عمومی مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی زنجان گفت:با توجه به افت محسوس دما در بیشتر شهرهای استان تامین سوخت مورد نیاز همه بخشها با روند مطلوب انجام می‌پذیرد و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

عباسی همچنین تامین سوخت نیروگاهی را از دیگر موارد مهم برشمرد و  افزود :با تلاش و پیگیری و بدون وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه تامین و توزیع فرآورده های نفتی سوخت مورد نیاز استان با روند مطلوبی تامین میگردد و انتظار می‌رود در مدت زمان باقیمانده از فصل زمستان این روند تداوم یابد

وی در ادامه عنوان کرد: اکثر روستاهای استان که بالغ بر یکهزار روستا می‌باشد اغلب در مسیرهای صعب العبور بوده که گاها" فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می‌باشند که تامین سوخت این روستا ها هم با اولویت کاری و به نحو مطلوب انجام می‌پذیرد.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی زنجان توزیع مستمر فرآورده‌های نفتی در بخش‌های مختلف استان را مرهون تلاش بخش‌های ستادی و عملیاتی خواند و  خاطرنشان  کرد: با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار می‌ر‌ود تا پایان زمستان سوخت‌رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: سوخت ، زمستان ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.