معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با معرفی و شناساندن جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و صنایع‌دستی استان حضور چشمگیری داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، قادر تقی‌زاده هدف از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته را معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی، مذهبی، سوغات و صنایع‌دستی استان به بازدیدکنندگان این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور استان اردبیل به همراه 30 استان دیگر و چهار منطقه آزاد در این نمایشگاه افزود: استان اردبیل در این نمایشگاه با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، به معرفی گردشگری سلامت، مناطق نمونه گردشگری، آثار تاریخی، آداب و رسوم و فرهنگ و صنایع‌دستی این استان در قالب بسته‌های فرهنگی چون بروشور، لوح فشرده، کتابچه، نقشه و سایر اقلام تبلیغاتی به زبان‌های مختلف برای بازدیدکنندگان این غرفه پرداخت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل به اجرای موسیقی زنده آذری این استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: همچنین نمونه‌هایی از صنایع‌دستی استان اردبیل از جمله ورنی و سفال در غرفه‌های پیش ساخته به طول 36 متر به نمایش گذاشته شد.

تقی‌زاده عنوان کرد: جامع مراکز اقامتی و آب‌های درمانی نیز در غرفه‌ای واقع در سالنی مجزا به معرفی قابلیت‌های تاسیسات اقامتی و آب درمانی پرداختند.

این مسئول در پایان گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع ‌وابسته تهران در فضایی به مساحت 26 هزار مترمربع و هشت سالن در محل دایمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران با حضور 10 کشور چین، تایلند، هندوستان، ویتنام، ونزوئلا، ارمنستان، تونس، کره جنوبی، ترکیه و سوئیس برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.