مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادي" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: توضیحات معاون وزیر صنعت در خصوص قیمت خودرو در سال 94/ حمایت از تولید داخل سرفصل اقدامات ما است،‌ تداوم بارش ها و وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور/تهران، کمی ابری و 5 درجه ، حجم مبنای 215 شرکت فعال کاهش یافت/ رویکرد جدید سازمان بورس نسبت به فعالین بازار و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

توضیحات معاون وزیر صنعت در خصوص قیمت خودرو در سال 94/ حمایت از تولید داخل سرفصل اقدامات ما است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/3/2996121_306.jpg

 صالحی‌نیا، معاون صنایع وزیر صنعت گفت: حمایت از تولید داخل در سرفصل اقدامات ما است هر چند که محدودیت ورود کالا می‌تواند در شرایطی به صورتی خاص در سرفصل مطالعات ما قرار گیرد.

هشدار نسبت به خرید از شوهای خانگی پوشاک
 معاون سازمان حمایت از مصرف ‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تعداد قابل توجهی از شکایات با سامانه 124 مربوط به فروش پوشاک در شوهای خانگی است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای راهکاری برای فروش کالا با تخفیف
 قائم مقام وزیر صنعت گفت: در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان کالای خود را به فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای با تخفیف ارائه می‌دهند و این فروشگاه‌‌ها کالا را با تخفیفات اعمال شده به دست مشتری می‌رسانند.

تداوم بارش ها و وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور/تهران، کمی ابری و 5 درجه

بارش برف و باران در استان های واقع در شرق دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و بصورت پراکنده در جنوب کشور و وزش باد شدید در پاره ای نقاط گرد و خاک در شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود.

ایتالیایی‌ها به بندر شهید رجایی می‌آیند

مديرکل بنادر و دريانوردی هرمزگان گفت: چهار نفر از مديران خط کشتيرانی بين المللی مسينا با همراهی نماينده اين خط کانتينری در ايران با مديرکل بنادر و دريانوردی هرمزگان در بندر شهيد رجايی ديدار و گفتگو کردند.

افشای قرارداد عجیب درباره 9 هکتار زمین مرغوب در کیش/ تخفیف 1 میلیارد تومانی اجاره هتل مشهور دولتی +سند

 صندوق بازنشستگی فولاد در حال حاضر 85 هزار نفر بازنشسته بطور مستقیم و با احتساب اعضای خانواده آنها بالغ بر 300 هزار نفر به عنوان عضو وابسته داشته و پرداخت مستمری و هزینه درمان و رفاه این جمعیت قابل توجه را برعهده دارد.

قیمت گوشت افزایش یافت/ هر کیلو شقه 30 هزار تومان

 ملکی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه به قیمت 29 تا 30 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

صیانت از صنعت نفت با استفاده از مجهز بودن به تکنولوژی روز
 مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: برای صیانت از صنعت نفت باید به تکنولوژی روز مجهز شویم چرا که امروزه وابسته بودن به تکنولوژی قدیم جوابگو نیست.

حجم مبنای 215 شرکت فعال کاهش یافت/ رویکرد جدید سازمان بورس نسبت به فعالین بازار
طبق این مصوبه، حجم مبنای همه شرکت ها 4 در ده هزار اعلام شد ضمن این که دو بند نیز به آن اضافه شد مبنی بر این که اگر ارزش حجم مبنای یک شرکت 1 میلیارد تومان و بیشتر باشد همراه با محاسبه حجم مبنای 4 در ده هزار تعداد سهام ضربدر آخرین قیمت آخرین روز هفته، حجم مبنای این شرکت در واقع تعداد سهامی خواهد بود که ارزش آن 1 میلیارد تومان باشد.

صرفه‌جویی یک میلیون دلاری در شرکت فولاد مبارکه

سرپرست توليد و تعميرات ماشين ريخته‌گری مجتمع فولاد مبارکه گفت: با تعمير اساسی ميز نوسان‌ کننده قالب ماشين ريخته‌گری در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان يک ميليون دلار صرفه جويی ارزی حاصل شد.
برچسب ها: وزیر ، کالا ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار