بعدازظهر امروز صورت گرفت؛

ملاقات قائم مقام وزارت امور خارجه با وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس

وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس بعد از ظهر امروز با قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

ملاقات قائم مقام وزارت امور خارجه با وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرسبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران " یورگو لاکوتریپیس "وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس بعد از ظهر امروز با "مرتضی سرمدی" قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
 
قائم مقام وزارت امور خارجه در این دیدار با اشاره به روابط دو جانبه مثبت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس خاطر نشان ساخت: هر دو کشور، همسایگان خاورمیانه‌ای یکدیگر هستیم و دارای منافع مشترک در این منطقه می باشیم.
 
در ادامه سرمدی ضمن تشریح روند مذاکرات هسته ای کشورهای 1+5 با جمهوری اسلامی اظهار داشت: مشکل جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با شفافیت و صداقت ورود نموده و عمل می نماید.
 
 قائم مقام وزارت امور خارجه ضمن تقدیر از نقش مثبت قبرس در مبارزه با تروریسم و افراطی گرایی در اتحادیه اروپایی، اقدامات تروریستی و افراطی گرایی را که در یک دهه اخیر به اوج خود رسیده است ، غیر انسانی دانست .
 
 "یورگو لاکوتریپیس" وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس نیز در این دیدار اظهار نمود: اتحادیه اروپایی باید نوع دیدگاه و نظر خود را نسبت به ایران تغییر دهد و روابط را بر اساس منافع مشترک دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران ترسیم  نماید.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.