در ششمین روز از جشنواره موسیقی فجر گروه موسیقی «دنگ شو» برای اولین بار به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ در ششمین روز از سی امین جشنواره موسیقی فجر یکی از مهم ترین اتفاقات بخش جنبی حضور گروه "دنگ شو" در برج میلاد بود.

نکته قابل توجه این بود که دنگ‌خوان‌هایی که چندین سال است در حال فعالیت در عرصه موسیقی ایران هستند مجوز انتشار اولین آلبوم خود را چند ماه پیش گرفته و چند روز پیش از آغاز ماه محرم آلبوم رسمی خود با عنوان "اتاق گوشواره" را منتشر کردند که با مورد استقبال بسیار زیاد هواداران موسیقی تلفیقی و این گروه خوب موسیقی قرار گرفت.

اما پس از انتشار آلبوم خبری از دنگ شویی ها نبود تا اینکه با انتشار نام گروه های شرکت کننده در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر نام دنگ شو نیز به چشم خورد.

در روزهای فروش بلیط "دنگ شو" اولین گروه موسیقی بود که به سرعت بلیط هایش به پایان رسید و مسئولان برگزار کننده جشنواره چندین بار مجبور شدند که چند ردیف برای متقاضیان بسیاری که در تکاپوی شرکت در این کنسرت بودند باز کنند تا با شوکت و عظمت بیشتری این کنسرت برگزار شود.

اما شب گذشته دنگ خوان ها برج میلاد را "اتاق گوشواره" خود کردند و در آن قطعاتی چون  "نو بهار دلنشین"، "بعد تو"، "یار بیگانه نواز"، "کمی آهسته تر"، "ماهی ها"، "دلبند"، "دنگ شو" را اجرا کردند.

از اعضای گروه دنگ شو باید به "رضا شایا شجاع نوری"، "طاها شجاع نوری"، "خشایار روانگر"، "سام مظاهری"، "صبا صمیمی"، "ماکان خویی نژاد"، "سینا علم" اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار