«جلال فاطمی» گفت: همیشه به فیلم‌هایی با مضمون جاسوسی علاقه زیادی داشتم.

جلال فاطمی، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی در فیلم‌های جاسوسی گفت: من از بچگی عاشق فیلم‌های جاسوسی بودم و به این قضیه واقعاً به چشم یک ژانر سینمایی نگاه می‌کنم.

وی ادامه داد: حضور "بهروز افخمی" که برای من حامی خوبی بود و تلفیق علاقه‌ام با این موضوع باعث شد که حدس بزنم فیلم خوبی از آب در می‌آید. من آگاهانه به سراغ این موضوع رفتم و از بازی در این فیلم خوشحالم.

بازیگر فیلم "روباه" اظهار داشت: از گوشه و کنار می شنوم که دوستان هنرمند از بازی در این گونه فیلم‌ها واهمه دارند، مخصوصاً فیلم‌هایی که در آن مستقیماً اسم اسرائیل، موساد و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل برده می شود به نظر من چشم‌ها را باید شست و از دیدگاه ژانر به این موضوع نگاه کنند تا لذت تماشای فیلم را ببرند.

وی با اشاره به اینکه ژانر جاسوسی در سینمای ایران در حال جا افتادن است، بیان کرد: این ژانر در سینما به مرور جایگاه خود را پیدا می‌کند و از پیشرو‌های این ژانر "بهروز افخمی" است که  هر فیلمی که می سازد بهتر از فیلم قبل عمل می‌کند و فیلم بهتری می شود.

فاطمی تأکید کرد: باید به این گونه آثار به چشم یک ژانر سینمایی نگاه کنیم و آن را جدی نگیریم که منجر شود آدم‌ها را در لیست بگذاریم و جدا کنیم.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره امسال را ندیده است، اظهار داشت: قرار است که در یک فرصت ویژه فیلم‌های اصلی جشنواره را به اکران بگذارند و در آن موقعیت سعی می‌کنم فیلم‌ها را ببینم، طبق حرف‌هایی که شنیده‌ام جشنواره امسال از نظر کیفیت مثل سابق نبوده است اما من به حرفها و شنیده‌ها بسنده نمی‌کنم و باید خودم فیلم‌ها را ببینم تا بتوانم اظهار نظر کنم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر چند پیشنهاد همکاری دارم که در صورت مطالعه فیلمنامه تصمیم می‌گیرم که در کدام پروژه یا پروژه‌ها شرکت کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار