امروز بیش از 88 میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت و شاخص فرابورس با اندکی افزایش روی 742 واحد ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 27 بهمن ماه، 88 میلیون و 310 هزار ورقه بهادار در 16 هزار و 762 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به 642 میلیارد و 210 میلیون ریال رسید.

شرکت بهمن لیزینگ با معامله 19 میلیون و 310 هزار سهم به ارزش 49 میلیارد و 230 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با اندکی افزایش به رقم 742.54 واحد رسید.

همچنین شرکت‌های بیمه میهن، قند شیروان قوچان و بجنورد و بهمن لیزینگ بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های بیمه کارآفرین، افرا نت و کشتیرانی دریای خزر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 70 هزار ورقه اجاره سه ماهه پارس بود و بیشترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری اطلس با معامله 8 هزار و 191 سهم بود.
 
این گزارش حاکیست، شرکت مالیبل سایپا با نماد (خلیبل) از دیروز به عنوان یکصد و هفتاد و هفتمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس درج شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، بازار ، ارزش ، سهمی ، اندک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار