ارغوان رضایی تنیس باز ایرانی‌تبار مقیم فرانسه و مشهور به «ملکه تنیس ایران» به تماشای نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نشست.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که این روزها در تئاتر باران به صحنه رفته است یکشنبه 26 بهمن ماه میزبان ارغوان رضایی تنیس باز ایرانی‌تبار مقیم فرانسه و مشهور به «ملکه تنیس ایران» بود.

رضایی با بیان اینکه نخستین‌بار است که به دیدن تئاتر در ایران می رود گفت: «تماشای تئاتر برایم تجربه جالب و لذت بخشی بود. نخستین‌بار که در ایران تئاتر می‌دیدم. نمایش «سیستم گرون هلم» به موضوعاتی اشاره می کرد که در زندگی عموم آدم ها وجود دارد و هر فردی را به فکر می اندازد که آین مسئله یعنی بیکاری در جوامع مختلف به چه شکل است.»

قهرمان رقابت‌های آزاد مادرید بیان کرد: «من خیلی زبان فارسی را به خوبی بلد نیستم، اما توانستم کار را درک و با آن ارتباط برقرار کنم. تماشای تئاتر برایم لذت بخش بود و اگر بتوانم در بازدیدهای بعدی ام از ایران باز هم به تماشای آن می روم.»

نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردى گالچران است که ترجمه و کارگردانی آن را علیرضا کوشک جلالی بر عهده داشته است؛ این اثر بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و روایت‌گر داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک شرکت چند ملیتی است. ما شاهد آخرین مصاحبه مسئولان با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملاً غیرمتعارف با سیستم گرون هُلم که با شیوه‌های روان‌کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها بر می‌دارد.

الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین ایمان یزدی (مدیر تولید)،‌‌ رها شیرازی (دستیار کارگردان وبرنامه ریز)، امیر قالیچی تئا‌تر باز‌ها (روابط عمومی)، مهرانگیز قهرمانی (مشاور رسانه‌ای) و امیر خدامی (عکاس) دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۱۴ بهمن‌ تا پایان اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تئا‌تر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.