به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از نمایش «همه دزد ها که دزد نیستند»، به کارگردانی سامان ارسطو، این نمایش تا روز جمعه 26 دی ماه در سالن استاد مشایخی چهار راه ولیعصر و در ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر «آوای دیوانگان»، اجرای نمایش «همه دزد ها که دزد نیستند»، به نویسندگی داریو فو، ترجمه جمشید کاویانی و کارگردانی سامان ارسطو، که از سوم دی ماه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به روی صحنه رفته است، تا 26 دی ماه تمدید شد تا میزبان مخاطبان و هنرمندان باشد.  

این نمایش که مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفته است، تا کنون پذیرای هنرمندان بسیاری، از جمله گلاب آدینه، شیوا ارسطویی، اصغر نوری، آتوسا زرنگار، لادن مستوفی، ژاله صامتی، شعله پاکروان، شیرین یزدان بخش، کاظم هژیرآزاد،رهبر قنبری، شهرام نجاتی، مریم رحیمی و ایرج سنجری، سوسن پرور، جمیل رستمی، فرزانه افشاری، کاوه آهنین جان، مهین صدری، مهری آل آقا، صبا کمالی، سحر صباغ سرشت، امیر آتشانی و .... بوده است. 
 
مهری زندی، علی خونساری، فرشته مستوفی، مرتضی خالقی، منصوره پسندیده و سهیل پناهی بازیگران این نمایش موفق هستند. سایر عوامل آن عبارتند از سروین مبشری، فرشید بختیاری (دستیاران کارگردان و منشیان صحنه)، اکرم بایه (طراح صحنه و لباس)،دانیال شهرستانی (موسیقی)، سینا آبسالان (دستیار صحنه و لباس)، میثم علیپور (ساخت تیزر)،کیمیا کاظمی (عکاس)، مینا صفار و حنیف سلطانی (روابط‌عمومی). 

گفتنی است نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» کاری از گروه نمایش «آوای دیوانگان» است. این نمایش هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت20:30 در تماشاخانه مشایخی به نشانی خیابان انقلاب، ضلع شمال‌غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ میزبان تماشاگران است. اجراهای این نمایش تا 27 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می‌توانند برای رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند یا با شماره 09360640174 تماس بگیرند. 

سامان ارسطو از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود در عرصه تئاتر را به عنوان بازیگر، از شهرستان شاهرود، آغاز کرده است. در سال ۱۳۶۷ نمایشنامه «سلول هجده» را نوشت و کارگردانی کرد و از آن زمان علاوه بر بازیگری، در زمینه نمایشنامه نویسی و کارگردانی نیز فعالیت می کند. او عضو هیات موسس گروه تئاتر «چکاوک» در شاهرود بود و نمایش های «انگشتر»، «شب بارانی»، «چهاردستان» و … را به همراه اعضای این گروه کارگردانی کرده است.پس از آن، در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرد، همزمان با تحصیل تئاتر در تهران، به تدریس تئاتر در روستا های شاهرود به طور رایگان، اشتغال داشت و گس از آن، در گروه تئاتر «نرگس سیاه»، عضو شد. وی در سال 76 گروه نمایش «آوای دیوانگان» را تشکیل داد و در حال حاضر، سرپرست این گروه است.

سامان ارسطو بازی در نمایش های «ریچارد سوم»، «دون کاملیو»، «معرکه در معرکه»، «نجوا های نانوشته» و … و همچنین کارگردانی نمایش های «باکره پاییزی»، «هتل پلازا»، «خاکستر به خاکستر»، «عروسی حاکم ملایر»، «خانه برناردا الب» و .... را در کارنامه هنری خود در زمینه تئاتر دارد. 


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضاسنگیان بازیگر
۰۱:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
آقای سامان ارسطو یک هنرمند دوست داشتنی .است وامیدوارم همیشه شادوسلامت وموفق باشد وپرکار.
آخرین اخبار