کامپیوترهای HP در جیب جا می‌شود

بیایید در ابتدای امر، نگاهی به اصلی‌ترین بخش این کامپیوتر، یعنی بخش سخت افزاری بیاندازیم. پاویلیون مینی از سری پردازنده‌های کم مصرف اینتل، یعنی i-series بهره می‌برد که با همراهی ۴ گیگابایت حافظه‌ی رام و ۵۰۰ گیگ هارد داخلی، آن را به کامپیوتری کامل برای کارهای روزانه تبدیل کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همچنین با وجود در گاه‌های USB3  و HDMI  می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌های تلوزیون‌های هوشمند و یا apple tv باشد. اچ پی که پاویلیون مینی از یک هارد دیسک دوم SSD با حافظه ی ۳۲ گیگ بهره می‌برد که البته اکثر آن توسط سیستم عامل خود دستگاه و فایل‌های سیستمی پر خواهد شد و Hp pavilion mini رقیبی جدی برای مک مینی است، که با قیمتی بسیار کمتر از یک مک مینی عرضه شده است.

کامپیوترهای HP در جیب جا می‌شود

کامپیوترهای HP در جیب جا می‌شود

برای داشتن یک مک مینی با مشخصات معادل pavilion mini باید چیزی حدود به ۵۰۰ دلار پرداخت کنید؛ حال آنکه می‌توانید با مبلغی در حدود ۳۰۰ دلار یک پاویلیون مینی تهیه کنید! آنطور که اچ پی گفته است اگر ۳ ماه پس از عرضه‌ی اولین سری pavilion mini  صبر کنید می‌توانید آن را با قیمت ۱۷۹ دلار خریداری کنید که بی شک هیچ مورد مشابهی با چنین قیمتی پیدا نخواهید کرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار