رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چندین پروژه خدماتی درمانی در این استان خبر داد و گفت: یک‌هزار خانه بهداشت کشور نیز به صورت ویدئو کنفرانسی به میزبانی مازندران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، قاسم جان‌بابایی گفت : سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب با حضور در مازندران، ابتدا پروژه اورژانس قلب بیمارستان فاطمه زهرا (س) را افتتاح و از آن بازدید می‌کند.

وی با بیان اینکه مرحله دیوارچینی این اورژانس از 180 روز پیش در وسعت یک‌هزار و 700 مترمربع آغاز شده، افزود: در این مدت، 70 تخت مجهز به CCU نیز در شرایط سخت کاری اما با یک برند مناسب، ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کلینیک دندان‌پزشکی طوبی و اورژانس بیمارستان شهید زارع نیز در صورت فراهم بودن فرصت مناسب، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

جان‌بابایی درباره برنامه‌ کاری وزیر بهداشت در روز یک‌شنبه نیز بیان داشت: بازدید از هتلینگ چند بیمارستان و افتتاح مرکز درمان‌بستر «سورک»، فردا انجام می‌شود.

این مسئول در پایان از افتتاح گسترده و متمرکز یک‌هزار خانه بهداشت روستایی مازندران به صورت نمادین در روستای «زرندین» شهرستان نکا خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.