کاشانی:

سرمربی حق اخراج بازیکنی را ندارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مربی حق اخراج کردن بازیکن را ندارد و باید طی مراحلی این کار انجام شود.

سرمربی حق اخراج بازیکنی را ندارد

جعفر کاشانی رئیس هیئت میره باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر دارای باشگاه‌هایی باشیم که سازمان داشته باشند و دارای تشکیلات درستی باشند آن وقت شاهد خواهیم بود که از سرمربی، مربی کادرفنی و کمیته انضباطی تا کوچکترین اعضاء همه در چارچوب خود عمل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اگر بازیکن یا بازیکنانی تخلفی داشته باشند باید توسط مربی به سرپرست معرفی شوند و سرپرست آنها را به کمیته انضباطی معرفی می کند و سرپرست وظیفه دارد تا توضیح بدهد که به چه علت و به چه علت در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته‌اند و نمی‌توان به راحتی بازیکن را از تیم اخراج کرد.

ویدر خصوص شایعاتی در مورد بر عهده گرفتن سرپرستی باشگاه پرسپولیس توسط نژاد فلاح توضیح داد: چیزی در این باره نشنیده ام اما دکتر طاهری با قدرت به کارشان ادامه می دهند، تنها مطلبی که می توانم در این خصوص بگویم این است جلسه هیئت مدیره پرسپولیس به زودی برگزار خواهد شد.

وی در مورد اخراج یا عدم افراح 3 بازیکن توسط اسماعیل زاده، دغاغله، عباس زاده توسط مربی یا اخراج این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما نمی‌توانیم به راحتی بازیکن را اخراج کنیم و این کار باید مراحل خودش را طی کند و من درباره اخراج این بازیکن چیزی نشنیده ام.

وی اضافه کرد: یقینا اگر این بازیکنان مرتکب اشتباهی نشده باشند از سوی مربی در اختیار کمیته فنی و باشگاه قرار خواهند گرفت و اگر این 3 بازیکن مرتکب اشتباهی شده باشند هم در اختیار باشگاه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار