نجف نژاد:

دخالت‌های وزارت ورزش اثرات مخربی روی سرخابی‌ها داشته است/به وزارت ورزش بارها تذکر دادیم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره شاهد دخالت بیش از حد وزارت ورزش در اداره 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم.

دخالت‌های وزارت ورزش اثرات مخربی روی سرخابی‌ها داشته است/به وزارت ورزش بارها تذکر دادیم

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دخالت زیاد وزارت ورزش و جوانان در اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اثرات مخربی بر روی این 2 باشگاه گذاشته است.

نجف نژاد در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و تغیرات پیاپی مدیریت این باشگاه حاشیه‌های زیادی برای این تیم به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید بگذارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کارش را انجام دهد و دخالت در امور این باشگاه نکند تا وضعیت این باشگاه بهبود یابد دخالت‌های وزارت ورزش و جوانان در امور پرسپولیس باعث شده که این تیم نتایج خوبی در لیگ برتر نگیرد.

نجف نژاد اظهار داشت: من به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این آمادگی را دارم که به پرسپولیس کمک کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما چند بار به وزارت ورزش و جوانان تذکر دادیم که در امور سرخابی‌ها دخالت نکند امیدوارم متوجه شده باشند و با بها دادن به هیات مدیره امورات باشگاه را به آنها بسپارند تا حاشیه ها از این تیم دور شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار