پیشکسوت فوتبال گفت: وزیر ورزش با انتصاب خادم که یک فر غیر فوتبالی است باعث شده که پرسپولیس به این روزها بیفتد.

مصطفوی: ویرانی پرسپولیس از علی آبادی آغاز و در زمان گودرزی کلید خورد

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد وزارت ورزش اظهار داشت: به نظر من این طوفانی که در حال حاضر گریبان گیر پرسپولیس شده به خاطر عدم درایت علی آبادی بوده است چرا که از سال‌های گذشته تخریب این تیم شروع شده و الان در زمان گودرزی وزیر ورزش کلید خورده است.

وی بیان کرد: از یک طرف بعضی افراد غیر فوتبالی به ورزش فوتبال و در طرف دیگر نیز وزیر، که زمان زیادی نیست آماده و همه اختیارات را به دست خادم داده که چیزی نمی‌داند و این مسئله برای همه جای سوال و تعجب دارد که چرا چنین انتخاباتی به یک غیر فوتبالی داده می شود.

مصطفوی تصریح کرد: به نظر من یک مجموعه کلی که از انتخاب های غلط و افراد غیر فوتبالی مثل خادم، حامی‌های مالی که لیاقت اسپانسرهای سرخابی‌ها را نداشتند این تیم‌ها را به این روز انداختند.

وی افزود: بازیکنانی را که ارزش 100 میلیون را هم ندارند وارد تیم‌های بزرگ می کنند و قرارداد میلیاردی می بندند و همانطور که نظاره گر هستیم این بازیکنان به داور، مدیرعامل و کادرفنی بی احترامی می کنند و در کل بهتر است بگویم که پرسپولیس در یارگیری، اسپانسری و دلالانی که این بازیکنان را معرفی کردند ناموفق بوده است و جمله معروفی که خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج و به منظر من هم پرسپولیس این روزها با اشتباهات متعدد و قدم های اشتباه به این روز افتاده است.

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: وزیر ورزش با انتخاب خادم که یک غیر فوتبالی است و کار اداری و فنی فوتبال را به خوبی نمی‌داند باعث شده که پرسپولیس به این روزها بیفتد و بهتر است بگویم که حالا حالاها گرفتاری های پرسپولیس تمامی ندارد و ادامه خواهد داشت.

مصطفوی در پایان خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه این است که اگر استقلال تا به اینجا سرپا مانده به خاطر درایت افشارزاده و مدیریت خوب قلعه‌نویی بوده و گرنه این تیم نیز به سرنوشت پرسپولیس دچار می شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار