پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من صد در صد وزارت ورزش و جوانان و شخص خادم را بدهکار فوتبال می‌دانم.

وزارت ورزش و جوانان و شخص خادم را بدهکار فوتبال می‌دانم/پرسپولیس از پشت میزها هم شکست خورده استامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در باشگاه پرسپولیس و استقلال در مجموع نزدیک به 50 میلیون هوادار در سراسر دنیا داند بر این اساس این 2 باشگاه را نمی‌توانیم دست یک مدیر جوان که سر رشته از و فوتبال ندارد بسپاریم.
 
عابدینی درباره پروسه تخریب پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: وقتی به جای اینکه ساختار را تغییر دهیم، مدیریت را تعاونی می‌کنیم 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را سهامدار می‌کنیم وضع به این صورت می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان سهم بسزایی در بدنه فوتبال دارد و این وزارتخانه که نام و نشانی در فوتبال نداشتند و از جامعه اقتصادی و صنعتی بودند در راس هیات رئیسه و مدیریت گذاشت و دو سه نفر هم پیشکسوت که سبقه مدیریتی نداشتند در هیات مدیره پرسپولیس قرارداد نتیجه‌اش این شد که در مدت کوتاهی چند بارها مدیریت تغییر پیدا کرد و چند بار مدیر عامل و سر مربی بین چند نفر دست به دست شد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: براین اساس باشگاه پرسپولیس به علت تصمیمات غلط وزارت ورزش و جوانان  متضرر شد و بخش تصمیم گیری باشگاه اختیارش را برای اداره امور از دست داد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: خادم قصد احیای فوتبال را نداشت چرا که وی نقطه نظر مثبت به فوتبال ندارد. وی می‌خواهد به گونه‌ای سرخابی‌ها را هدایت کند که سیستم مناسب در این باشگاه شکل نگیرد.

مدیر عامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر پرسپولیس در جایگاهی قرار گرفته که هیچ کس باور نمی‌کند این تیم چسبیده به تیم‌های پایین جدول است و حتی از تیم قعر نشین شکست می‌خورد.
 
عابدینی تصریح کرد: پرسپولیس تنها در میدان مسابقه شکست نخورد بلکه از پشت میز‌ها شکست خورده است موقعی که تدبیر، فکر، اندیشه و مدیریت در این باشگاه نباشد وضع این باشگاه بهتر از این نمی‌شود.
 
وی درباره مسئول همه اتفاقات از اسپانسر لیگ تا سرمربی و تغیییرات مدیریتی گاه به گاه پرسپولیس کیست، عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان و طبع آن و خادم مسئول همه این اتفاقات و مسائل حاشیه‌ای در پرسپولیس هستند.

وی درباره برنامه 2 ساله درخشان برای باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درخشان باید برنامه 7 روزه به باشگاه بدهد! مدیران بعدی پرسپولیس را یک شکل اداره می‌کنند. شخصی که نزدیک 300 میلیارد تومان برای خرید مدیریتی و ستادی را توأمان در باشگاه انجام می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: برنامه 2 ساله درخشان یک نوع مانور و نمایش است، چرا آئین نامه کمیته فنی یکساله است.
 
موقعی که من آئین نامه 2 ساله برای کمیته فنی نوشاین تیم گفتند حضور ما در کمیته فنی یکساله است.

وی در ادامه عنوان کرد: آنها قصد دارند که با این بحث جو ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس را بشکنند مسئولان پرسپولیس با تدبیر عمل نمی‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: من از افرادی همچون کاشانی، زاد مهر و کلانی می‌خواهم که متوجه باشد تا حیثیتشان در باشگاه از بین نرود.

وی درباره ارزش یابی‌اش از آینده باشگاه پرسپولیس بیان کرد آینده باشگاه پرسپولیس بستگی 2 روز 27 بهمن ماه دارد به هر حال با این شرایط آینده خوبی برای پرسپولیس تصور نمی‌کنم.

عابدینی در پایان تصریح کرد: امیدوارم روز 27 بهمن ماه یک فرد اهل بیدار شود و باشگاه پرسپولیس را بخرد و طبع آن وزیر ورزش و خادم مسئولیتها را به خریدار پرسپولیس بسپارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار