عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات واگذاری راه آهن به نفت در حد حرف است/ هنوز ابلاغ رسمی انجام نپذیرفته است

سرپرست تیم راه آهن گفت: درباره واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت صحبت‌هایی صورت گرفته اما ابلاغ رسمی در این خصوص صادر نشده است.

مذاکرات واگذاری راه آهن به نفت در حد حرف است/ هنوز ابلاغ رسمی انجام نپذیرفته است

علی عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت اظهار داشت: رایزنی‌هایی برای واگذاری باشگاه راه آهن با وزارت نفت صورت گرفته اما تاکنون ابلاغ رسمی در این زمینه صادر نشده است.

وی بیان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک ساختار مدیریتی این باشگاه تغییر کند و به این ترتیب انجام کارها مرتب تر صورت بگیرد. بدهی‌های برزای، غلامی و آبشک را از طریق مراجع قضایی پی گیری می‌کنیم

وی در ادامه درباره بدهی چند بازیکن سابق راه آهن نیز افزود: در حال حاضر محمدغلامی، آبشک و برازی بازیکنانی هستند که بدهی زیادی به باشگاه راه آهن دارند و بهتر بود که این افراد قبل از رفتن به تیم‌های دیگر به تعهدات خود عمل می کردند چرا که پرداخت نشدن بدهی آنها باعث تعقیب است و مطمئنا این مسئله از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود

لازم به ذکر است اگر چه این انتقال هنوز قطعی نشده است اما

مذاکرات اولیه برای واگذاری تیم فوتبال راه آهن به وزارت نفت در روزهای اخیر انجام شده و گرچه وزارت نفت این موضو ع را تکذیب کرد اما این مسئله واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت را باید جدی گرفت.

با توجه به این که باشگاه راه آهن جزو اموال "ب ز" می باشد بعید نیست که وزارت نفت مالکیت این باشگاه را به عهده بگیرد.

این در حالی است که وزارت نفت در ایران تیم هایی نظیر نفت آبادان نفت مسجد سلیمان و نفت تهران را در اختیار دارد و به نظر می رسد اگر راه آهن را در مالکیت بگیرد چهارمین تیم را در فوتبال کشور دارد .

طبق شنیده های ما اگر این واگذاری صورت بگیرد به طور حتم به شخص یا ارگان دیگری واگذار خواهد شد و راه آهن تحت پوشش وزارت باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار