امام جمعه ملکان با اشاره به طرح ختم صلوات گفت : ختم 313 میلیون صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان عج با همت کانون فرهنگی امام مهدی (عج )برگزار می شود .

حجت الاسلام  والمسلمین حافظ زمانی، امام جمعه ملکان در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: طرح بزرگ معنوی ختم 313 میلیون صلوات با عنوان "تا طلوع خورشید" برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج)، به همت کانون های فرهنگی امام مهدی(عج) و شهدای محراب، در سطح ملی اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این طرح معنوی، باید فرم مربوطه را تکمیل کرده و به نشانی کانون امام مهدی(عج) شهرستان ملکان ارسال کنند. در این فرم، آمده است "ضمن اعلام آمادگی و تعهد اخلاقی، متعهد می شوم، هر روز به تعداد 313 صلوات به مدت 40 روز برای سلامتی و تعجیل در ظهور یوسف زهرا(عج) ختم نمایم".
 
امام جمعه ملکان با اشاره به مهلت شرکت در این طرح،عنوان کرد: مهلت ارسال فرم تا 20 اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده است. این فرم ها پس از صحافی، به صورت کتاب به مسجد مقدس جمکران ارسال خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین زمانی در پایان گفت : طرح بزرگ معنوی ختم 313 میلیون صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) از اول اسفندماه امسال آغاز و تا 11 فروردین ماه 1394 ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه http://dkm-az.ir مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صلوات ، ملکان ، اسفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار