از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت

 



 

برای رایانه؛
نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به عرصه نرم افزارهای مدیریت دانلود گذاشته است. سازندگان این برنامه گفته‌اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است چرا که این برنامه رایگان بوده و سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت‌های اشتراک گذاری فیلم را دارد و می‌توانید ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهید. این مدیریت دانلود از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP پشتیبانی کامل می‌کند.

 

نرم‌افزاری رایگان برای افزایش سرعت دانلود تا 6 برابر + دانلود

 


 

نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛
امروزه باید نرم افزارهای Uninstaller را جزو ابزارهای کمکی ویندوز بدانیم، چرا که بخش Uninstall a program ویندوز قادر به پاکسازی کامل برنامه‌های نصبی از روی ویندوز نیست. حتما می‌دانید که بعد از نصب نرم افزار و بازی فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند، مثل کلیدهای فعالسازی نرم‌افزار و ... که هنگام پاکسازی این گونه فایل‌ها و پوشه‌‌ها در محل نصب باقی می‌مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می‌شوند. اما چاره چیست؟ چاره نصب نرم افزارهای مخصوص برای این کار است مثل نرم افزار Advanced Uninstaller PRO. این نرم افزار ابزاری قدیمی و مطمئنی است که محصول شرکت Innovative Solutions می‌باشد که قابلیت فراوانی از جمله حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و اصلاح تغییرات ایجاد شده، پاکسازی رجیستری بعد از حذف هر نرم افزار، نمایش و رتبه بندی نرم افزارهای نصب شده، پاکسازی هارد دیسک از فایل‌های تکراری و قابلیت پاکسازی حافظه مرورگرها، دارای محیط کاربری ساده و کاربرپسند دارد.
 

 

نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده + دانلود

 


 

برای رایانه؛
مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است، با این حال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی‌های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود. مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است.
 

 

تقویم شمسی و امکانات فارسی برای آفیس + دانلود

 


 

ریجستری را باید قلب و نقطه حیاتی ویندوز دانست، تقریبا می توان گفت سرعت و میزان کارایی ویندوز بستگی به قدرت و سلامت ریجستری دارد، زیرا اکثر برنامه ها در ریجستری قرار می گیرند و نصب هر برنامه می تواند به صورت مستقیم بر روی آن تاثیر بگذارد. گاهی اوقات ممکن است مجموعه ای از مشکلات کوچک سبب کاهش کارایی ریجستری و ویندوز به صورت چشمگیر شوند، برای رفع اخطارهای موجود در بخش ریجستری می توانید از نرم افزار کاربردی Registry Life استفاده کنید، برنامه علاوه بر بهینه سازی ریجستری می تواند سرعت آغاز به کار برنامه ها را به صورت محسوسی افزایش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و حجم کم، شناسایی و رفع انواع مشکلات ریجستری، سرعت بالا در اسکن ریجستری و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: بهینه سازی ریسجتری رایانه

 


 

با این برنامه همیشه ایمن باشید؛
تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند. حال چه کنیم که تروجان‌ها را اشتباهی به جای نرم افزارها نصب نکنیم؟! نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کنند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شوند.

 

تروجان‌های رایانه خود را پاکسازی کنید + دانلود نرم‌افزار

 


 

به مناسبت ۲۲ بهمن؛
روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی؛ یعنی، استقلال و آزادی بود. این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله» که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد. یادآوری یوم الله 22 بهمن؛ یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن؛ یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی؛ یعنی، ایمان پیروزی آفرید. روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به حبل الله رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای الله اکبر از رگبار مسلسل قوی تر و نیرومندتر است. 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.
 
22 بهمن

 


 

تماس‌های خود را مدیریت کنید؛
فقط لحظاتی قبل از آن‌که مهلت شما تمام شود برنامه به شما اخطار می‌دهد و شما می‌توانید تماس خود را ادامه داده و یا آن را قطع کنید. به کمک این نرم‌افزار کاربردی، می‌توانید در هزینه تماس‌های‌تان صرفه‌جویی بزرگی انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید تنظیمات این نرم‌افزار را به گونه‌ای تغییر دهید تا اجازه مکالمه‌های پنج دقیقه‌ بیشتر را به شما ندهد و قبل از رسیدن به این زمان، مکالمه را قطع کند.

 

حالا فرض کنید قرار است با دوستی که بسیار به صحبت کردن علاقه‌مند است، مکالمه‌ای داشته باشید. هر قدر شما تلاش می‌کنید که مکالمه را به پایان برسانید، دوست‌تان همچنان میل به صحبت دارد و از هر دری صحبت می‌کند. در این جا است که Call Timer به کمک شما می‌آید و دغدغه شما را برطرف می‌کند. هنگامی که مدت زمان مکالمه از حد انتظار شما فراتر می‌رود، این نرم‌افزار با هشدار چند ثانیه‌ای از شما درخواست می‌کند مکالمه را قطع کنید و اگر شما به هشدارها توجه نکنید، به ناچار خودش مکالمه را به پایان می‌رساند.

 

زمان بندی مكالمه با تلفن همراه

 


 

خودتان حسابدار خودتان باشید؛
مدیریت هزینه‌های روزمره زندگی کار آسانی نیست از این رو داشتن یک حسابدار شخصی برای‌مان احساس می‌شود تا بتوانیم تمامی دخل و خرج‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم تا آخر ماه متوجه شویم کی، کجا، چقدر خرج کرده‌ایم، از مخارج ثابت و موعد چک‌ها گرفته تا قرض‌ها و بدهی‌ها...
 
دانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماستدانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماست

 

نرم افزار حسابداری هلو را همه ما می‌شناسیم، این برنامه ابزاری جامع برای مدیریت کلیه عملیات حسابداری به صورت یکپارچه برای شرکت‌ها و فروشگاه‌هاست اما همین شرکت نرم افزار اندرویدی جامعی را به صورت رایگان برای تبلت و تلفن‌های هوشمند عرضه کرده است که می‌تواند حسابدار خوبی برای همه ما باشد.

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
کافی است که آنتی ویروس Avast را نصب کنید تا برنامه با اسکن تمامی قسمت‌های گوشی شما از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل‌های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف کند همچنین برنامه می‌تواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت از ویژگی‌های کلیدی این آنتی ویروس قدرتمند محسوب می‌شود. آواست در سال 2012 رتبه بهترین و سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا را از دید سایت AV به خود اختصاص داده است. امنیت گوشیتان را با Avast Antivirus تضمین کنید.

 

با آواست امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید + دانلود

 


 

کم کم به سال جدید نزدیک می شویم و نرم افزارها و تقویم های بسیار زیادی برای دانلود در سایت های مختلف قرار داده شده است که همگی فایل پی دی اف(pdf) هستند. اما به جستجوی خود در سایت های مختلف به دنبال نرم افزار تقویم برای گوشی اندرویدی خود ادامه داده اید ولی موفق نشدید، زیرا مواردی که یافته اید یا به صورت عکس یا فایل پی دی اف بوده اند نرم افزار تقویم 94 یک نرم افزار کامل با گرفیکی بسیار زیبا و ساده است. تقویم 94 که یک تقویم شمسی و کاملا ایرانی می باشد. که برترین قابلیت این نرم افزار پشتیبانی کامل از صفحه نمایش های Full HD - HD می باشد که کیفیت نمایش تقویم را برای شما به بهترین نحو ممکن نمایش می دهد.

 

تقویم94

 


 

راهکارهای مختلفی برای حذف برنامه های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی وجود دارد که برخی از آن ها دشواری خاص خود را دارند، اما می توانید با نرم افزار "حذف آسان برنامه ها" در یک محیط فارسی و آسان برنامه های مورد نظر را با یک کلیک حذف کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به اینترنت در محیط نرم افزار، رابط کاربری آسان و زیبا، سرعت بالا و کاربرد مناسب در حذف انواع برنامه ها و بازی ها اشاره کرد. دریچه توصیه می کند، در صورتی که در حذف برنامه ها و بازی های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود با مشکل مواجه هستید، حتما از برنامه معرفی شده استفاده کنید.
 
حذف آسان برنامه ها حذف آسان برنامه ها

 


 

یک دکتر همراه شماست؛
طبیعتا در این روزها که سرمای هوای بیشتر شده است، بیماری های زمستانی مانند: سرفه، گلو درد، تب، عطسه و ... افزایش یافته اند. گاهی اوقات می توان با رعایت اصولی ساده و اولیه از مبتلا شدن به یک بیماری جلوگیری کنیم، شما در این اپلیکیشن خواهید آموخت تا در کوتاه ترین زمان ممکن این بیماری های را درمان کنید و حتی از پیش، جلوی بروز بیماری در بدن خود را بگیرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی کامل به اینترنت در محیط نرم افزار، رابط کاربری و گرافیکی زیبا، استفاده از منابع علمی و معتبر اشاره کرد.
 
دانلود کنید: مرجع پیشگیری و درمان بیماری ها دانلود کنید: مرجع پیشگیری و درمان بیماری ها

 


 

با توجه اعمال تحریم های انجام شده توسط شرکت ادوبی بر کاربران ایرانی، دیگر امکان دریافت نرم افزارهای رایگان و کارآمد این شرکت از جمله Adobe Reader و Adobe Flash Player به طور مستقیم وجود ندارد. از این رو در تلاش بوده ایم تا نرم افزارهای کاربردی این شرکت را که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است را برای کاربران تهیه و منتشر کنیم.
 
ادوبی ایر

 


 

Cooler Master؛
حتما با گوشی خود زیاد کار می کنید و حتما متوجه این هم شده اید که هنگام کار کردن با تلفن همراه خود احساس گرما می کنید حتی تا به اندازه ای پشت تلفن همراه شما داغ می کند  که این داغ بودن را احساس می کنید. ایا می دانید چرا این چنین مشکلی برای تلفن های هوشمند به وجود می آید. در چه مواقعی این گرم بودن را احساس می کنید. این داغ کردن نشانه های فراوانی دارد که در این جا به برخی از انها اشاره می کنیم. یکی از این دلایل می تواند استفاده از گوشی در هنگام شارژ کردن باشد که باعث می شود تا حد زیادی پشت گوشی شما گرم شود که توصیه می شود در هنگام شارژ کردن به هیچ عنوان از گوشی خود استفاده نکنید. یکی دیگر از دلایل داغ بودن  گوشی شما اجرای نرم افزارهای غیر ضروری است. اجرای نرم افزارهای غیر ضروری باعث می شود مصرف باطری گوشی شما بیشتر شود و گوشی شما داغ کند و دمای گوشی شما بالا رود. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم کاری می کند که تلفن شما داغ نکند و حرارت گوشی شما را تا اندازه قابل توجهی پایین بیاورد و آن را خنک نگه دارد.

 

خنک کننده اندروید

 


 

با به وجود آمدن بانکداری اینترنتی، فروشگاه ها و خرید اینترنتی دارای کاربران فراوانی است، اگر شما هم دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید و از سیستم مدیریت محتوای پرستاشاپ استفاده می کنید، می توانید با نصب یک برنامه اندرویدی ویژه این سیستم مدیریت محتوا به آسانی وضعیت خرید و جزئیات آن را مدیریت کنید. از قابلیت های برنامه باید به مواردی چون: پشتیبانی از بارکد اسنکر برای اسکن محصولات مورد نظر، امکان مشاهده درخواست های ثبت شده و صورت وضعیت آن ها، اطلاع رسانی منحصر به فرد با امکان شخصی سازی اشاره کرد. با نصب برنامه معرفی شده می توانید در هر لحظه که اراده کردید از وضعیت عملکرد فروشگاه خود مطلع شوید و آن را به صورت صحیح مدیریت کنید، پس نرم افزار PrestaShop Mobile Assistant را از دست ندهید.
 
PrestaShop Mobile Assistant (در حال کار)

 


 

رفع سیگنال‌های مزاحم؛
شبکه های بی سیم به قدری رواج پیدا کرده اند که شاید در هر محیط کوچک با تعدادی شبکه بی سیم مواجه شوید، گاهی تعدد این شبکه ها و عوامل جانبی سبب می شود، از کارایی و توانایی اصلی شبکه های بی سیم کاسته شود، این برنامه inSSIDer Enterprise با بررسی سیگنال های مختلف به شما اطلاعاتی جامع از وضعیت تاثیرگذاری آن ها ارائه می کند. در ضمن برنامه مانند یک نرم افزار مکان یاب عمل می کند و مختصات شما را به همراه اطلاعات مختلف بر روی نقشه نشان می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده کم از منابع سیستم، امکان ذخیره اطلاعات مکانی با فرمت های رایج، نمایش وضعیت سایر شبکه ها و ... اشاره کرد.
 
inSSIDer Enterprise (در حال کار)

 


 

نگران جا ماندن از مترو نباشید؛
Tehran Metro برنامه موبایل مترو تهران است که امکان مسیریابی در خطوط متروی تهران، اطلاع از امکانات هر ایستگاه، مکان یابی مراکز شهری مجاور و مسیریابی خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به مترو را به صورت آسان و آفلاین امکان پذیر می کند. این نرم برای کسانی که به هر دلیلی قصد سفر به تهران را دارند و نگران این هستند که چگونه مسیر خود را پیدا کنند. دیگر نگران نباشید می توانید به راحتی مسیرهای خود را پیدا کنید و با یک برنامه ریزی دقیق به محل مورد نظر خود برسید و به نگرانی های خود پایان دهید. این نرم افزار نیز برای کسانی که قصد تهران گردی را دارند بسیار مناسب است و می توانند خود را به نزدیک ترین ایستگاه برسانید و به تهران گردی خود ادامه دهید.

 

مترو تهران

 


 

برای گوشی‌های هوشمند؛
گاهی یک سخن کوتاه و زیبا می تواند تغییری بزرگ در زندگی بسیاری از افراد ایجاد کند، در این کتاب "101 جمله انگیزشی و تاثیر گذار" سعی شده است، گلچینی از تاثیر گذارترین و موثرترین جملات انگیزشی ارائه گردد، جملات انگیزشی جملاتی مختصر و مفید هستند که افراد را به تفکر بیشتر جهت موفقیت و مثبت اندیشی تشویق می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان به اشتراک گذاری مطالب ارائه شده در نرم افزار، انتخاب روشن ماندن نور صفحه، قلم، اندازه قلم، قابلیت افزودن به لیست علاقه ها و ... اشاره کرد.
 
101 جمله انگیزشی و تاثیر گذار 101 جمله انگیزشی و تاثیر گذار

 


 

یک گام جلوتر باشید؛
همان گونه که می دانید هر سیستم عامل یا دستگاهی دارای یکسری کد یا ترفند مخفی است، برنامه "کدستان اندروید" دارای مجموعه ای کامل از ترفندها و کدهای مخفی سیستم عامل اندروید و گوشی هایی چون: سامسونگ، سونی، اچ تی سی، هواوی و ... است. در ضمن علاوه بر ترفندها و کد های مخفی نرم افزار دارای آموزش هایی چون: لیست پردازنده انواع گوشی ها، مدیریت صحیح شبکه بی سیم گوشی، روت کردن گوشی های اندرویدی، راهکار روشن نگه داشتن صفحه نمایش، ترفندهای افزایش عمر باتری، راه های داشتن اندروید شاداب و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: کدها و ترفندهای مخفی اندروید دانلود کنید: کدها و ترفندهای مخفی اندروید

 


 

اپلیکیشنی قدرتمند برای گوشی شما؛
شاید این سوال "امنیت شبکه بی سیم شما چقدر است؟" را بسیار شنیده باشید و همیشه به راحتی از کنار آن گذشته باشید، ولی امنیت شوخی بردار نیست، در جهانی که یک کودک هفت ساله می تواند با استفاده از شبکه بی سیم یک لپ تاپ را هک کند، خطر هک اطلاعات همیشه شما را تهدید می کند. نرم افزار قدرتمند Wps Wpa Tester Premium کمک می کند تا میزان امنیت شبکه های بی سیم را به صورت دقیق بررسی کنید و باگ های موجود را از بین ببرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: عدم نمایش تبلیغات مزاحم، پشتیبانی از انواع بسترهای ارتباطی، استفاده از الگوریتم های قدرتمند و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای اجرای نرم افزار باید گوشی یا تبلت اندرویدی شما روت شده باشد.
 
دانلود کنید: بررسی امنیت شبکه های بی سیم(در حال کار)

 


 

همان گونه که می دانید تمرین و برنامه ریزی دقیق یکی از شرایط کسب آمادگی بدنی در هر ورزشی است، نرم افزار C25K® - 5K Trainer Pro توسط مختصصان ورزشی و پزشکی طراحی شده است تا شما را به سمتی هدایت کند که بالاترین بازدهی را در ورزش مورد نظر خود داشته باشید، این برنامه برای دوندگان بسیار مناسب می باشد، زیرا دارای ویژگی های تخصصی خاصی برای این رشته است که می تواند به پیشرفت ورزشکاران کمک کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت پخش موسیقی در زمان اجرای برنامه، امکان تعیین چندین پروفایل و ثبت دقیق اطلاعات، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: تلفن همراه شما نقش یک مربی ورزشی را ایفا می کند

 


 

برای گوشی‌های هوشمند؛
بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی می توان برنامه های مختلفی را نصب کرد، یکی از این برنامه ها، نرم افزارهای امنیتی هستند که می توانند خواسته های شما را برای انجام دسترسی های مورد نظر شخصی سازی کنند، برنامه App Lock Pal می تواند بر روی قسمت هایی چون: برنامه و بازی های موجود، تماس های ورودی و خروجی، دیتای ارسالی اینترنت در حالت های مختلف، مقدار مصرف باتری، تنظیمات سیستم و ... رمزگذاری کند. در ضمن برنامه نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، در این ویژگی می تواند برای فردی که قصد ورود دارد، در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور، یک نمایه دورغین نشان دهد و موجب فریب فرد شود.
 
App Lock Pal 0در حال کار)

 






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ی پدر
۱۹:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
سلام علیکم -
خسته نباشید - تشکر
Singapore
حمید
۱۳:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
با سلام خسته نباشید /یه برنامه اندروید مساحت زمین بدست آوردن بزاری اخه ما کشاورزان احتیاج به بدست آوردن مساحت زمین خود داریم /با تشکر فراوان .
آخرین اخبار