وزیر علوم گفت: راه اندازی سامانه های مختلف با هدف استفاده حداکثری از هوش مصنوعی برای ایجاد خدمت جدید و خلق ثروت بیشتر است.

محمدعلی زلفی‌گل٬ وزیر علوم گفت: بررسی ها نشان می دهند که با استفاده از هوش مصنوعی می توان خدمات جدیدی ارائه کرد و ثروت بیشتری تولید کنیم.

وی بیان کرد: ارائه خدمات هم زمان با پیشرفت علم و فناوری در دنیا رخ می دهد. اکنون فضای مجازی و اینترنت به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است.

زلفی گل افزود: اکنون با تبدیل دانش به ثروت و همچنین بروز و ظهور نوآوری های جدید باید در این راه گام های بهتری را برداریم. در این شرایط باید استفاده از داده ها را برای افراد ساده تر کرده و بهره وری استفاده از داده ها را افزایش دهیم.

او تاکید کرد: راه اندازی سامانه های مختلف مانند نان و جان با هدف استفاده حداکثری از هوش مصنوعی برای ایجاد خدمت جدید و خلق ثروت بیشتر است. پایگاه استنادی جهان اسلام در ایران و بین الملل جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. باید با هوش مصنوعی نهایت استفاده را از داده‌های مختلف کرد.  

وزیر علوم افزود: سامانه نیاز‌ها و ایده‌ها تحت عنون نان تاسیس شده و اکنون حدود ۲۰ هزار نیاز در این سامانه به ثبت رسیده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار