سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه بهداد سلیمی در مسابقات جهانی حضور داشته اکنون باید استراحت کند و در فینال نمی‌تواند شرکت کند.

جباری: سلیمی توان شرکت در فینال را نداردعلی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بهداد سلیمی در این دوره از مسابقات لیگ برای تیم ذوب آهن 3 وزنه را بالای سر برده اما به دلیل اینکه چند ماه در اردوی تیم ملی حضور داشت و در مسابقات جهانی هم شرکت کرده بود باید استراحت کند و در فینال نمی‌تواند شرکت کند.

وی ادامه داد: سلیمی باید توان شرکت در لیگ را داشته باشد. بهداد سلیمی تمرینات هوازی و بدنسازی خود را به تازگی آغاز کرده و شرایط مطلوبی برای شرکت کردن در لیگ را ندارد زیرا معمولا در مسابقات بزرگی وزنه می‌زند باید استراحت کند.

وی افزود: تیم ذوب آهن از نظر فنی مشکلی ندارد زیرا شریفی را جایگزین بهداد سلیمی کرده‌ایم و نگرانی‌ خاصی نداریم سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن درخصوص وضعیت تیم بیان کرد: درحال حاضر تیم وضعیت خوبی دارد و با توجه به اینکه یک ماه اردو داشتیم وزنه‌برداران تمرینات خوبی را انجام دادند.

علی جباری در مورد وزنه‌برداران مصدوم و محروم گفت: وزنه‌بردار محروم نداریم اما اوایل اردو چند ورزشکار مصدوم داشتیم که با تمرینات و انجام کارهای درمانی مصدومیتشان تقریبا برطرف شده و مشکل جدی برای حضور در لیگ را ندارند.

جباری با اشاره به ترکیب تیم ذوب آهن در فینال لیگ وزنه‌برداری بیان کرد: نظرات اصلی همان وزنه‌برداران قبل هستند اما تغییرات کوچکی در تیم ایجاد کرده‌ایم به طوری که مجید عسگری از 56 کیلوگرم به 61 کیلو تغییر وزن داده است و در کل همان وزنه‌برداران هفته چهارم در فینال حضور پیدا می‌کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در فینال رقابت سختی پیش رو داریم زیرا سالهای گذشته حتی در هفته سوم قهرمان لیگ مشخص می‌شد اما در این دوره باتوجه به اختلاف امتیاز کم با تیم ملی حفاری تشخیص مقام اول مشکل است. تیم ملی حفاری هم وزنه‌برداران قدرتمندی دارد و برای قهرمانی شرکت می‌کنند اما ما هم تمام تلاشمان را برای کسب عنوان اول انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار