امروزه بر هیچکس پوشیده نیست که تندرستی در گرو انجام فعالیت های بدنی سازمان یافته و هدفمند است. از این رو آموزش به روز و درست مربیان و دوست داران ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

مربیان بدنساز و رویای دگرگونی ورزش کشوربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این راستا ورزش بدنسازی به دور از اینکه خود یک رشته ورزشی جداگانه به شمار می رود می تواند ابزاری توانمند و انتخابی شایسته برای رسیدن به اهداف پیش روی ورزش کشور و در نهایت بهتر زیستن مردم باشد که این خود نیازمند برنامه ریزی مناسب و هدف دار دست اندر کاران ورزش کشور است.

عبدالمهدی نصیر زاده دکتری تربیت بدنی، استاد دانشگاه و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در این باره بیان داشت: با توجه به نگرانی و نیازی که همیشه در زمینه آموزش و انتقال دانش روز دنیا به مربیان بدنساز وجود داشته و دارد از این رو برنامه های کوتاه مدتی که خود بخشی از اهداف بلند مدت دیگر را تشکیل می دهند از سوی کمیته آموزش به نگارش در آمده که از آن جمله می توان به برگزاری همایش‌هایی با گردانندگی اساتید و دانشمندان آگاه داخلی و خارجی برای این دسته از مربیان اشاره کرد.

وی ادامه داد: بی گمان تمام ورزشکاران رشته های ورزشی برای دست یافتن به پیروزی در میدان نبرد به بدنسازی مناسب همان رشته ورزشی نیازمندند زیرا اگر فرد اندام توانمندی نداشته باشد نمی تواند شگردها را به درستی به کار بندد.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران درباره این پرسش که آیا روند درستی در زمینه واگذاری کارت های مربیگری به افراد درخواست کننده انجام می گیرد یا خیر ابراز کرد: کمیته آموزش در چارچوب آیین نامه ای که وزارت ورزش و جوانان در این باره آماده کرده گام بر می دارد و اگر نیازی هم به ویرایش باشد این کار باید از سوی این وزارتخانه انجام گیرد.

عبدالمهدی نصیر زاده در آخر با تشکر از ریز بینی فرایند کار فدراسیون به دست این رسانه از برنامه های هدفمند در زمینه آموزش خبر داد و بیان داشت: اگر برنامه تربیت مربی بدنساز به خوبی دنبال شود به زودی شاهد دگرگونی بزرگی در ورزش کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار