فینال لیگ وزنه برداری بدون حضور ستاره‌های ملی پوش؛

سایه ذوب آهن روی سر حفاری/ قهرمانی لیگ به روز آخر رسید

پس از گذشت چهار هفته از لیگ وزنه برداری چهره قهرمان این دوره از رقابت‌ها درهفته پنجم مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم و پایانی رقابت‌های لیگ وزنه برداری در روزهای جمعه 17 و شنبه 18 بهمن در همدان به میزبانی تیم عقاب نیروی هوایی برگزار می‌شود.
تیم‌های ذوب آهن و ملی حفاری اهواز که از اول این فصل رقابت نزدیکی داشتند اینبار در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تا هفته چهارم لیگ وزنه برداری تیم ذوب آهن با 211.79 امتیاز در صدر جدول و ملی حفاری قهرمان فصل قبل و مدافع عنوان قهرمانی با 210.48 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و اختلاف امتیاز کم این دو تیم رقابت فینال را بسیار جذاب می‌کند.

تیم ذوب آهن با جذب چهره‌هایی همچون مجید عسگری، جابر بهروزی، مسعود چترایی، رسول تقیان، علی هاشمی، کیا قدمی، رشید شریفی و بهداد سلیمی توانستند در این فصل نتایج خوبی کسب کند اما ملی حفاری نیز با وجود وزنه برداران نامداری همچون سجاد بهروزی، کیانوش رستمی، میثم فیروزی، حسن گل پرور، مرتضی رضاییان، شاهد جوانمردی، نیما آقایی و محسن بهرام زاده سایه به سایه ذوب آهن پیش رفته و به نظر نمی‌رسد به راحتی عنوان قهرمانی فصل خود را از دست بدهد.

از نکات مهم فینال لیگ وزنه برداری حضور نیافتن بهداد سلیمی وزنه بردار کلیدی تیم ذوب آهن در این رقابت است و علی رغم اینکه فینال این دوره از رقابت‌ها حساس است و ذوب آهن هم سپس از چند سال وقفه امسال دوباره در وزنه برداری تیمداری کرده اما بهداد سلیمی به دلیل اینکه در رقابت‌های جهانی حضور داشته و توان کافی را ندارد در فینال شرکت نمی‌کند؛ در آن سوی میدان نیز کیانوش رستمی وزنه بردار ملی حفاری در فینال حضور پیدا نمی‌کند و این مساله می‌تواند برای هر دوتیم مشکل ساز شود.

رقابت برای کسب عنوان سومی نیز در این فصل جذاب است زیرا تیم عقاب نیروی هوایی در حال حاضر با 193.24 امتیاز رده سوم و تیم نیروی زمینی نیز با 193.17 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده‌اند که اختلاف امتیاز نزدیک این دو تیم رقابت فینال را جذاب می‌کند و هر دو تیم سایه به سایه برای کسب عنوان سومی با یکدیگر رقابت می‌کند.

رده بندی نهایی لیگ وزنه برداری در حال حاضر به این شرح است:
1-    ذوب آهن 211.79 امتیاز
2-    ملی حفاری 210.48 امتیاز
3-    عقاب نیروی هوایی 193.24 امتیاز
4-    نیروی زمینی 193.17 امتیاز
5-    مناطق نفت خیز جنوب 181.32 امتیاز
6-    پدافند هوایی: 178.21 امتیاز

شایان ذکر است رقابت‌های چهار وزن 56، 62، 69 و 77 کیلوگرم روز جمعه 17 بهمن و رقابت‌های چهار وزن 85،94،105 و 105+ کیلوگرم روز شنبه 18 بهمن در پادگان شهید محمد نوژه همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزنه برداری ، لیگ ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار