انوشیروانی: مطمئنم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم/ در مورد وزنه برداری حرف بزنم برایم دردسر می‌شود

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران گفت: حدود دو ماه است که تمرینات خود را زیرنظر خدا آغاز کرده‌ام و هیچ مربی‌ام ندارم زیرا در ایران مربی وجود ندارد.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌در خصوص وضعیت بیماری‌اش و پیگیری مسئولان اظهار داشت: وضعیت سلامتی‌ام رو به بهبود است.

مسئولان هیچ پیگیری در مورد سلامتی و وضعیت جسمانی‌ام نکرده‌اند؛ در ایران هم چیز برعکس است چیزهای امکان ناپذیری از من نپرسید زیرا مسئولان ورزش هیچ پیگیری‌ای نمی‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری و کاندیدا شدن کوروش باقری بیان کرد: کسی نظر ما را نمی‌خواهد و اهمیتی برای حرف‌های ما قائل نیست زیرا ما در سیاست ورزش حرفی برای گفتن نداریم اما امیدوارم هر کسی سکان ریاست فدراسیون را به عهده می‌گیرد موفق بوده و عملکرد خوبی داشته باشد.

انوشیروانی با توجه به اختلافاتش با کوروش باقری تصریح کرد: اختلاف من با باقری از جایی شروع شد که 5 وزنه بردار المپیکی در خصوص انتخاب بهترین خوبی و بهترین رئیس فدراسیون سال مصاحبه کردند. من به خاطر تعصبی که به وزنه برداری دارم به کوروش باقری و حسین رضازاده رای دادم و بقیه هم به محمدنیا و داورزنی رای دادند که این مسأله باعث ایجاد اختلاف شد.

ملی پوش سابق وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا همانند بهداد سلیمی از باقری عذرخواهی نمی‌کنید گفت: با توجه به اینکه باقری شروع کننده این اختلافات بود اگر از موضع خود عقب نشینی کند من هم به احترام اینکه بزرگتر است و در زندگی ورزشی من تاثیرگذار بوده عقب نشینی می‌کنم.

سجاد انوشیروانی در خصوص نظرش در مورد شرایط فعلی وزنه برداری اظهار داشت: من نه نظری می‌دهم و نه دوست دارم در این خصوص صحبت کنم زیرا حرف‌هایم باعث دردسر می‌شود. علی رغم اینکه ما ورزشکاران از مشکلات این رشته اطلاع بیشتری داریم و با تمام وجود آن را حس می‌کنیم اما ما را در رشته خودمان هم قبول ندارند.

وی در مورد بازگشتش به تیم ملی بیان کرد: اگر کسی که ریاست فدراسیون را به عهده می‌گیرد هدف ما را دنبال کند من هم لبیک می‌گویم اما اگر کسی باشد که هدفش با من فرق کند و دوست نداشته باشد کار کنیم با وزنه برداری خداحافظی می‌کنم اما مطمئن باشید به تیم ملی دعوت نمی‌شوم زیرا امثال ما جایی در ورزش ندارد.

انوشیروانی با اشاره به احتمال خداحافظی کیانوش رستمی گفت: رستمی ورزشکار بزرگی است و مایه افتخار ایران است بنابراین با توجه به مشکلاتش کمترین حقی که رستمی دارد این است که از وزنه برداری خداحافظی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه ورزش نسبت به قبل نصف و انتظارها 10 برابر قبل شده است، براساس وجود این مسائل و مشکلات بهترین راه برای یک ورزشکار این است که ورزش را کنار بگذارد و به زندگی خود برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار