با حضور وزیر نیرو آغاز شد

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به "شهر جدید مجلسی"

با بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهر جدید مجلسی، جمعیتی افزون‌بر 10 هزار نفر زیرپوشش طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهر جدید مجلسی، جمعیتی افزون‌بر 10 هزار نفر زیرپوشش طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه هزینه‌ای افزون‌بر 20 میلیارد ریال دربر داشته و پنج کیلومتر طول خط اتصال طرح آب‌رسانی به شهر جدید مجلسی است که لوله‌هایی از جنس چدن داکتیل، آزبست و فولادی در قطر 500 میلی‌متر در آن به‌کار رفته است.

امینی همچنین از بازدید وزیر نیرو از طرح ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا در ادامه سفر به استان اصفهان خبر داد و افزود: در طرح ارتقای این تصفیه‌خانه، سامانه کنترل بوی فاضلاب ورودی و سامانه جمع‌کننده گاز اجرا شده است که موجب کاهش بوی ناشی از تصفیه در منطقه خواهد شد.

به‌ گفته وی، وزیر نیرو در ادامه از تاسیسات فاضلاب شهری شهرضا و سد کوچری که تامین‌کننده آب شرب استان قم، بخشی از استان مرکزی و شهرهای گلپایگان و خوانسار است، بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار