وزیر دارایی فرانسه و چند نماینده پارلمان فرانسه به دلیل ارائه طرح اقتصادی به مرگ تهدید شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: «امانوئل ماکرون» وزیر اقتصاد فرانسه در اقدامی غیر منتظره تاکید کرد که طرح اقتصادی (موسوم به قانون ماکرون) را در خصوص تعرفه‌های مربوط به سردفترداران و ضابطین قضایی اصلاح کرده است. 

مجری خطاب گزارشگر این شبکه در پارلمان فرانسه گفت: ماکرون با گفتن اینکه از سوی برخی اصناف که تحت تاثیر قانون ماکرون قرار می‌گیرند، تهدید به مرگ شده است، همه را غافلگیر کرد. 

گزارشگر گفت: بله؛ این افشاگری همه را در مجلس تحت تاثیر قرار داد. اخباری در دست است که نشان می‌دهد، امانوئل ماکرون تنها کسی نیست که پیام تهدید به مرگ دریافت کرده است و چند نماینده که روی این طرح کار می‌کنند و قرار است بین سردفترداران و ضابطین قضایی ایجاد رقابت کنند نیز تهدید شده‌اند. در این بخش قسمتی از سخنان ماکرون پخش شد. وی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که در این خصوص به مراجع قضایی شکایت کرده است. گزارشگر ادامه داد: علاوه بر این ماکرون اعلام در خصوص سیستم تعرفه‌ها مرتکب اشتباه شده است. وی اعتراف کرد که سیستم پیچیده‌ای ارائه کرده است و این سیستم را اصلاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار