سرپرست تیم تیراندازی ثامن‌الحج سبزوار گفت: به دلیل برگزاری همه مسابقات تیراندازی در تهران تیم‌های شهرستانی با مشکلات مالی مواجه‌اند و شرایط بسیار سخت است.

محمد جواد صاف دل تهرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ثامن الحجج امسال در لیگ برتر تیراندازی نسبت به سالهای گذشته شرایط خوبی داشت که خوشبختانه با همکاری و تلاش همه اعضا توانستیم به مقام قهرمانی در بخش تفنگ دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: امسال وضعیت کیفی و فنی تیراندازیان ما خیلی بود با رکوردهای که داشتند نشان از تلاش بی‌وقفه کادر فنی تیم در جهت ارتقا کیفی تیراندازی بود.

تهرانی افزود: البته لازم به یادآوری است که در بخش تپانچه وضعیت راضی‌کننده‌ای نداشتیم سالهای گذشته عملکرد تیممان در بخش تپانچه نسبت به امسال خیلی خوب بود ولی در تفنگ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم.

سرپرست تیم ثامن الحجج عنوان کرد: به طور کلی در لیگ برتر تیراندازی بانوان امسال پیشرفت قابل توجهی را شاهد بودیم و اکثر تیم ما مثل مقاومت و قوامین با تغییراتی زیادی داشتند به ویژه تیم قوامین در تفنگ از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود.

تهرانی افزود: عمده‌ترین مشکل ما در لیگ برتر مساله‌ مالی است که فدراسیون با توجه به مشکلاتی دارد کمک چندانی به تیمها نمی‌کند اگر اسپانسر حمایتهای لازم را از ما انجام دهند بخش عمده‌ای از مشکلات ما حل خواهد شد.

سرپرست تیم ثامن الحجج گفت: تیمهای تهرانی و شهرستانی اصلا در شرایط یکسانی نیستند چون همه مسابقات لیگ در تهران برگزار می‌شود به دلیل برخی مسائل و امکانات که ورزشگاه آزادی از آن برخوردار است تیمهای شهرستانی باید هر هفته به تهران بیایند که این رفت و آمد و تامین هزینه‌ها برای باشگاه‌ها خیلی سخت است و در مقابل مشکلات مالی گریبانگیر همه تیمها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فدراسیون تصمیمات خوبی در زمینه حل مشکلات مالی باشگاه بگیرد تا وقتی که تبلیغات و حامیان مالی جذب این رشته نشود و برای پخش مستقیم مسابقات هماهنگی‌های لازم صورت نگیرد این مشکلات همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار