اولین بازی یک خواننده در برادوی

تهیه‌کنندگان کمدی «زندگی با عشق»، اسامی بازیگران این نمایش را که به زودی در برادوی روی صحنه خواهد رفت، اعلام کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئا‌تر، در این نمایش، رنه فلمینگ، برنده چهار جایزه گرمی، برای اولین بار در برادوی روی صحنه می‌رود و نقش راکل دی آنجلیس را بازی می‌کند. داگلاس سیلز نامزد جایزه تونی (در نقش ویتو دی آنجلیس)، آنا کلامزکی (در نقش آیریس پیبادی)، بلیک هاموند (در نقش بروس) و اسکات رابرتسون (در نقش اریک) از دیگر بازیگران نمایش هستند.
 
گروه تهیه و تولید این نمایش با حضور درک مک‌لین به عنوان طراح صحنه، مایکل کراس به عنوان طراح لباس و راب فیشر به عنوان مشاور موسیقی کامل می‌شود. «زندگی با عشق» نمایش کمدی جدیدی است که جو دی پیترو آن را بر اساس نمایشنامه «پکادیلو» اثر گارسون کانین نوشته و کیتلین مارشال کارگردان آن است.  
 
نمایش به طور رسمی از ۲۰ آوریل ۲۰۱۵ (۲ اردیبهشت ۹۴) روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا ماه آگوست (مرداد) ادامه پیدا می‌کند. این نمایش برای اولین بار در جشنواره تئا‌تر ویلیامزتون در ماساچوست روی صحنه رفت.  
 
نمایش داستان زندگی خواننده سر‌شناس اپرا، راکل دی آنجلیس و شوهرش ویتو را روایت می‌کند. زن جوانی وارد زندگی آن‌ها می‌شود که قرار است بیوگرافی زندگی آن‌ها را بنویسد ولی ویتو عاشق او می‌شود....  
 
تهیه کنندگان نمایش، اسکات لندیس، فیلیپ مورگامن و رایان چنگ، از کمپانی تی ان تی هستند.  
 
منبع: نیویورک تئا‌تر گاید ۲۸ ژانویه ۲۰۱۵


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.