اجراهای دهمین روز جشنواره تئاتر فجر؛

«پارازیت» در تئاتر فجر/ «سال آشوب» تماشاخانه سنگلج

دو روز دیگر به اتمام سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باقی مانده و دهمین روز این جشنواره میزبان 9 نمایش صحنه‌ای و 7 نمایش خیابانی است.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، دو روز به روزهای پایانی اجراهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باقی مانده است و اجراهای صحنه‌ای دهمین روز از جشنواره تئاتر فجر در ساعت 16 و 18 در تماشاخانه باران با نمایش "سیه‌سول" به  کارگردانی "حسن رضایی" و "محسن حلوایی" از بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه ایرانشهر در سالن‌های نادرزاده کرمانی در دو اجرای 17 و 19:30، سالن سمندریان در دو اجرای 18 و 20 به ترتیب میزبان نمایش‌های "هزار شلاق" به کارگردانی "احسان ملکی" از خرم آباد و بالاخره "این زندگی مال کیه" به کارگردانی "اشکان خیل‌نژاد" است.

همچنین سالن انتظامی خانه هنرمندان نیز به پذیرایی نمایش "پارازیت" به کارگردانی "سیما رادان" است.

نمایش "کتاب‌ها" به کارگردانی "کمپانی کومونا" از لهستان در ساعت 20 در تالار اصلی و نمایش "خرمگس" به کارگردانی "علی عابدی" در دو اجرای 18:30 و 20:30 در تالار چهارسوی مجموعه تالار شهر به روی صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه سنگلج نیز در دو اجرای 17 و 19 پذیرای نمایش "سال آشوب" به کارگردانی "گوران علی کریم" از عراق است.

نمایش "مروارید" به کارگردانی "سروش طاهری" در دو اجرای 17 و 20 و نمایش "بچه‌های خاکستری" به کارگردانی "الهام چناری از بوشهر به ترتیب در تالار حافظ و تالار هنر به روی صحنه می‌‌روند.

نمایش‌های خیابانی دهمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ساعت 16 با نمایش "یک بشقاب خرما" به کارگردانی "سعید خیرالهی" در محوطه خانه هنرمندان آغاز خواهد شد.

همچنین نمایش "59 تا چند..." به کارگردانی "مصطفی کولیوندی" از دهلران در  محوطه خانه هنرمندان نیز اجرا خواهد شد.

محوطه مجموعه تئاتر شهر نیز در بخش خیابانی در ساعت 16 ،16:30، 17 و 18 به ترتیب میزبان نمایش‌های "حایات" به کارگردانی "مهدی صالح‌یار" از مرند، "چرخ روزافزا" به کارگردانی "علی محمد رادمنش" و "داستان زندگی" به کارگردانی "رحمان هوشیاری" از کرمانشاه و "آنتیگونه" به کارگردانی "رحیم عبدالرحیم‌زاده" از بوکان است.

در پایان نیز ساعت 17 محوطه برج میلاد پذیرای نمایش "صفر  مرزی" به  کارگردانی "آرش ساربان" و "علی بناییان" از اهواز است.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.