سونگ یونگ: اقتدار فوتبال کره جنوبی را با قهرمانی اثبات می‌کنیم

کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی از موفقیت این تیم در بازیهای جام ملت‌های آسیا اطمینان داشته و گفت: اقتدار فوتبال کره را با قهرمانی اثبات می‌کنیم.

سونگ یونگ: اقتدار فوتبال کره جنوبی را با قهرمانی اثبات می‌کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، تیم فوتبال کره جنوبی توانست در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فوتبال عراق به یک پیروزی نه چندان دشوار دست یابد و راهی فینال بازی‌های جام ملت‌های آسیا شود.

کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره معتقد است فرصت بسیار ویژه‌ای نصیب آنها شده تا به قهرمانی در این جام برسند.

سونگ یونگ گفت: تک تک اعضای تیم فوتبال کره جنوبی خواستار قهرمانی هستند. من به عنوان کاپیتان تیم تلاش می‌کنم آن را در مسیر قهرمانی قرار داده و از هیچ کمکی برای رسیدن به این خواسته مهم دریغ نخواهم کرد. ما طی 55 سال گذشته هرگز نتوانستیم در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم که واقعاً جای تأسف دارد. ما همیشه می‌گوییم بهترین تیم آسیا را دراختیار داریم اما 55 سال دوری از قهرمانی این ادعا را غیر واقعی جلوه می‌دهد.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال کره جنوبی بهترین عملکرد خط دفاع را طی بازیهای جام ملت‌های آسیا 2015 از خود به نمایش گذاشت به طوری که در پنج بازی متوالی هیچ گلی دریافت نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار