پوستکوگلو: امارات یک حریف سر سخت است

آنجل پوستکوگلو سرمربی تیم ملی استرالیا اعلام کرد بازی در برابر تیم امارات را دست کم نمی‌گیرند، زیرا این تیم یک حریف سر سخت برای آنان به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC؛ تیم فوتبال استرالیا، میزبان شانزدهمین دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم امارات برود. اماراتی‌ها موفق شدند در مرحله یک چهارم پایانی تیم فوتبال ژاپن به عنوان مدعی دفاع از عنوان قهرمانی را حذف کنند.

آنجل پوستکوگلو سرمربی تیم فوتبال استرالیا امید زیادی به حمایت گسترده تماشاچیان در ورزشکاه کوچک نیوکاسل بسته است. وی در مورد این بازی گفت: ما در انتظار یک بازی سخت و جذاب مقابل امارات هستیم. عمر عبدالرحمان بازیکن خطرناک تیم حریف است اما فراموش نکنید امارات بازیکنان خوب دیگری هم در اختیار دارد. ما برای تیم امارات احترام زیادی قائل هستیم و تا کنون در این رقابت‌ها هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم. تیم امارات را به خوبی می‌شناسم و مدت‌هاست بر روی عملکرد بازیکنان آن مطالعه داشته‌ام.

تیم فوتبال امارات روز جمعه 120 دقیقه مقابل ژاپن بازی کرد اما استرالیا روز پنجشنبه و در 90 دقیقه زمان قانونی توانست به پیروزی برسد. اگر در این دیدار بازیکنان امارات نسبت به بازیکنان استرالیا کمی خسته باشند، چندان عجیب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار