جام ملت‌های آسیا (مرحله نیمه نهایی)؛

مهدی علی: امارات به فینال می‌رسد

مهدی علی سرمربی تیم فوتبال امارات اطمینان دارد شاگردانش قادر به شکست تیم میزبان در مرحله نیمه نهایی بوده و به بازی فینال می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC؛ تیم فوتبال امارات موفق شد در ضربات پنالتی و با نتیجه 5-4 تیم ژاپن در مرحله یک چهارم پایانی شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.
 
شاگردان مهدی علی در ورزشگاه نیوکاسل مقابل تیم فوتبال استرالیا قرار می‌گیرند و سرمربی اماراتی اطمینان دارد تیم آن‌ها به بازی فینال صعود خواهد کرد.
 
مهدی علی گفت: ما در هر بازی برنامه مخصوص همان دیدار را داشته و برای رویارویی مقابل استرالیا هم دارای برنامه‌ای از پیش تعیین شده هستیم.
 
مصدومیت ولیه عباس خاتمه یافته و می‌تواند بار دیگر در ترکیب تیم قرار بگیرد. همه ما آماده رویارویی با تیم فوتبال استرالیا هستیم. به غیر از حمدان الکمالی که هفته گذشته مصدوم شده بود، دیگر بازیکنان مشکلی نداشته و به طور کامل در اختیار تیم هستند.
 
مهدی علی در پایان افزود: بازی سنگین و نفس گیری مقابل ژاپن داشتیم اما پیروزی مقابل قهرمان دوره قبل موجب شد رویه تیم ارتقاء یافته و ترسی از بابت رویارویی با استرالیا نداشته باشیم. مثل همیشه از اولین دقیقه شروع بازی برای گل زدن تلاش خواهیم کرد. در این رقابت‌ها کم گل زده‌ایم،‌باید تعداد کم گل‌هایمان را جبران کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار