پس از شکست امارات مقابل استرالیا:

مهدی علی: بازیکنانم خسته بودند/ در بازی مقابل ایران،‌ژاپن و استرالیا تجربیات خوبی کسب کردیم

سرمربی امارات پس از شکست مقابل استرالیا گفت: تجربیات خوبی از بازی مقابل 3 قدرت اصلی آسیا کسب کردیم.

مهدی علی: بازیکنانم خسته بودند/ در بازی مقابل ایران،‌ژاپن و استرالیا تجربیات خوبی کسب کردیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال امارات در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه 2 برصفر بازی را به تیم میزبان واگذار کرد.

اماراتی‌ها باید در دیدار رده بندی به مصاف تیم عراق بروند.

مهدی علی سرمربی امارات در خصوص این دیدار گفت: هر 3 روز یک بار با تیم‌های قدرتمند بازی کردن تجربه گرانبهای برای بازیکنان ما به دنبال داشت. در بازی مقابل استرالیا باید در لحظه‌های حیاتی تمرکز خود را از دست نمی‌دادیم، بخصوص در 15 دقیقه ابتدای بازی اما متاسفانه ما در این بازی گل زود هنگام دریافت کردیم و تمرکزمان بهم ریخت. این بازی درس بزرگی به ما داد و آن هم این بود که در تمام 90 دقیقه بازی تمرکزمان را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی بسیار مهمی بود  بازی در نیمه نهایی هیچ وقت آسان نیست بخصوص اینکه در برابر تیم میزبان به میدان رود و با 2 اشتباه در 15 دقیقه ابتدایی 2 گل دریافت کنید برای ما بازگشت به بازی بسیار دشوار بود. ما در این رقابت‌ها برابر 3 تیم قدرتمند ایران،ژاپن و استرالیا بازی کردیم هر 3 بازی برایمان سنگین بود در بازی مقابل استرالیا بازیکنانم کمی خسته بودند و انرژی کافی نداشتند 3 روز فاصله برای برخی از بازیکنان کافی نیست تا بتوانند به شرایط ایده آل بازگردند. خیلی تلاش کردیم تا خود را با شرایط بازی وفق داده و بتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم، ولی متاسفانه نتوانستیم در این دیدار ما دقت زیادی در پاس کاری‌هایمانا نداشتیم و استرالیا از این موضوع به خوبی استفاده کرد. قبل از شروع این رقابت‌ها، هدفمان رسیدن به مرحله نیمه نهایی بود خوشبختانه، اولین هدفمان دست یافتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به هدف اصلی‌مان که قهرمانی در این رقابت‌ها بود، برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار