عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی؛

تیموریان بازیکن ما است و باید از ما اجازه بگیرد

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: باتوجه شایعات اخیر مبنی بر پیوستن آندرانیک تیموریان به تیم العربی باید تاکید کنم که آندو بازیکن ما است و باید برای رفتن از ما اجازه بگیرد.

دارا غزنوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:امیدوارم در جلسه هیات مدیره در مورد مدیر عامل هم تصمیم بگیریم ولی فعلا مسئله اصلی برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در جام ملت های آسیا است.باید منتظر فردا بودو دید چه مسائلی در جلسه مطرح می شود.

گزینه شخصی من برای مدیر عاملی این تیم  عباسی است ولی من فقط یک رای دارم.البته با توجه به کارهایی که عباسی در این مدت انجام داده است توجه همه را جلب کرده و همه اعضاء از وی راضی هستند ما حتی این موضوع را به وی اعلام کردیم.با این حال شاید او تا پایان فصل به همین شکل و به صورت سرپرست به کارش ادامه دهد.

غزنوی در مورد پیشنهاد تیم العربی به تیموریان گفت: این بازیکن رسما با ما تا پایان فصل قرار داد دارد و اگر باشگاه اجازه ندهد جایی نمی‌رود.البته تیموریان در این مورد چیزی نگفته است.و بعید می‌دانم بحث جدایی مطرح باشد.ضمن این که برادرش هم این خبر را تکذیب کرده است.

این عضو هیات مدیره تیم تراکتورسازی در این خصوص که قرار است به دلیل فروش سهام سایپا از کارخانه تراکتورسازی از سمت خود کناره گیری کند گفت: سایپا یکی از سهام داران کارخانه تراکتورسازی بود و ربطی به باشگاه ندارد.از طرفی من از سوی آنها در هیات مدیره باشگاه عضو نشدم. بلکه صندق مهر که سهام دار اصلی این باشگاه است مرا به عنوان شخص حقوقی مجموعه اضافه کرد در نتیجه همچنان عضو هیات مدیره هستم و جدا نمی‌شوم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار