لیگ برتری‌ها تعطیلات را چگونه سپری می‌کنند؟

تیم‌های لیگ برتر برای آمادگی هر چه بیشتر در جهت حضور در ادامه بازی‌های نیم فصل دوم اردویی در داخل یا خارج از کشور برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی از تیم‌های لیگ برتر برنامه اردویی‌شان در تعطیلات 50 روزه مشخص است و بعضی هم در حال تدوین برنامه خود هستند و هنوز تکلیف خود را برای چگونه گذراندن تعطیلات مشخص نکردند.
 
بهانه تعطیلات 50 روزه به بررسی برنامه‌های اردویی تیم‌های لیگ برتر در تعطیلات پرداختیم.
 
*نفتی‌ها در دبی
تیم فوتبال نفت تهران قرار است بعد از تصویب هیئت مدیر اردویی 10 روزه دبی در دی ماه برگزار کند. طبق برنامه نفت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم الجیش قطر بازی کند براین اساس مسئولان این تیم برای اینکه بازیکنان با نحوه بازی این تیم قطری آشنا شوند، قرار است 2 بازی تدارکاتی با تیم‌های عربی در دبی تدارک ببینند.
 
*سپاهانی‌ها عازم کیش می‌شوند
زردپوشان اصفهانی قرار است بعد از چند روز استراحت از روز چهارشنبه سوم دی ماه تمریناتشان را شروع کردند. طبق برنامه، تیم سپاهان بعد از چند روز تمرین کردن قرار است که از روز جمعه 5 دی ماه تا دوشنبه 15 دی ماه اردویی در کیش به مدت 10 روز برگزار کند.
 
*تراکتورسازی در دبی
تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از چند روز استراحت از روز دوشنبه اول دی ماه در زمین چمن کمپ سپاه عاشورا آغاز شد. بر طبق برنامه قرار است تراکتورسازان از روز سه شنبه 10 دی ماه به مدت 10 روز در دبی اردویی برگزار کنند.
 
*اردوی فولادی‌ها در کشور ماتادورها
تیم فولاد خوزستان برای حفظ امادگی بازیکنان به منظور پیگیری مسابقات لیگ برتر و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا یک اردوی تدارکاتی در اسپانیا از جمعه 26 دی ماه الی 4 بهمن ماه تدارک دیده است. گفتنی است طبق برنامه قرار است که فولادی‌ها بازیهای تدارکاتی با استوابخارست رومانی و لودوگورتس بلغارستان در اسپانیا برگزار کنند. شایان ذکر است تیم لودوگورتس بلغارستان حریف تدارکاتی تیم فولاد در اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های رئال مادرید، لیورپول و بازل سوئیس در یک گروه قرار داشت.
 
*احتمال حضور آبی‌پوشان در کیش
شاگردان قلعه نویی از دوشنبه اول دی ماه تمرینات آماده سازی خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر در زمین چمن کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند. گفتنی است مسئولان این تیم که قرار بود اردوی خود را در کشور ترکیه برگزار کنند اما جزیره کیش را به این کشور ترجیح دادند و یک اردوی 10 روزه را در این جزیره از روزها 20 تا 30 دی برپا خواهند کرد.

*اردوی نارنجی پوشان در هاله‌ای از ابهام
 تمرینات نارنجی‌پوشان سایپا از روز دوشنبه اول دی ماه بعد از استراحت 10 روزه شروع شد. به هر حال مسئولان این تیم هنوز اردویی در تعطیلات 50 روزه در نظر نگرفتند. این احتمال وجود دارد که این تیم در محل باشگاه تمرینات آماده‌سازی داشته باشند.
 
*اردوی صبایی‌ها هنوز مشخص نیست
تمرینات تیم صبای قم قرار است از روز چهارشنبه سوم دی ماه زیر نظر مهدی تارتار در مجموعه ورزشی هلال احمر قم آغاز شد. مسئولان این تیم هنوز اردویی برای تیم‌شان در نظر نگرفتند اما این احتمال وجود دارد که این تیم اردویی اواسط دی ماه در داخل یا خارج کشور داشته باشد.
 
*سرخپوشان منتظر آزادی سیاسی
تیم فوتبال پرسپولیس شرایط مناسبی ندارد این تیم چند برنامه اردویی برای تعطیلات در نظر دارد که به علت بازداشت سیاسی هنوز محل اردویش را تعیین نکرده است. اما این احتمال وجود دارد که این تیم روز سه‌شنبه یا چهارشنبه راهی جزیره کیش شود. گفتنی است سرخپوشان پایتخت دور جدید تمریناتشان برای نیم فصل دوم را از دوشنبه اول دی ماه استارت زدند.

*اردوی ذوبی‌ها در مالزی
 تمرینات ذوب آهن بعد از استراحت چند روزه از روز سه‌شنبه دوم دی ماه آغاز شد. طبق برنامه ذوبی‌ها از چهارشنبه 10 تا دوشنبه 22 دی ماه در مالزی اردوی‌شان را برپا می‌کنند. این تیم اصفهانی قرار است با تیم ملی مالزی و دو تمی باشگاهی مالزی بازی‌های تدارکاتی برگزار کند.
 
*تغییر مسیر پدیده از امارات به کیش
 تیم فوتبال پدیده مشهد از چهارشنبه دهم دی ماه به مدت 8 روز در جزیره کیش اردو خواهد زد. در ابتدا قرار بود تیم پدیده یک اردو در امارات داشته باشد و برنامه این اردو هم فراهم شده بود اما با توجه به زمان برگزاری تورنمت چهارجانبه در تاریخ 19 دی ماه، این برنامه عوض شد و تیم پدیده دهم دی ماه به مدت 8 روز در کیش اردو برگزار می‌کند. تورنمت چهارجانبه به همت بنیاد شهید قرار است برگزار شود و از میان تیم‌های سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی و ملوان بندر انزلی، 3 تیم به همراه پدیده در مشهد با هم پیکار خواهند کرد.
 
*استقلال خوزستان در کیش اردو می‌زند
 تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان از روز دوشنبه اول دی ماه آغاز شد. طبق برنامه شاگردان ویسی 5،‌6 روز در اهواز تمرین می‌کند و بعد یک اردوی در کیش خواهند داشت. گفتنی است تیم استقلال خوزستان دو، سه بازی تدارکاتی در اردوی یک هفته‌ای در کیش قرار است برگزار کند.
 
*مکان اردوی پیکانی‌ها هنوز مشخص نشده است
 پیکانی‌ها از روز جمعه 28 آذر ماه تمرینات‌شان را شروع کردند. مسئولان تیم پیکان به دنبال برگزاری یک اردو در ناحیه گرمسیر هستند و کشورهای دوبی، آنتالیا و کیش را مدنظر قرار دادند. باید دید هیأت مدیره تیم پیکان کدام‌یک از این کشورها را برای برپایی اردوی تیم‌شان در نظر می‌گیرند؟!
 
*گسترشی‌ها عازم ترکیه می‌شوند
 تیم فوتبال گسترش فولاد از روز شنبه 29 آذر ماه تمریناتش را جهت آمادگی در ادامه مسابقات لیگ برتر آغاز می‌کند. طبق برنامه، تیم گسترش فولاد برای برپایی یک اردوی تدارکاتی روز چهارشنبه 17 دی ماه عازم ترکیه می‌شود و بعد از برگزاری چند بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های از کشورهای آذربایجان، لهستان و ترکیه روز سه‌شنبه 30 دی ماه به کشور برمی‌گردد.
 
*اردوی راه‌آهن هنوز مشخص نشده است
 حمید استیلی، مالک و سرمربی راه‌آهن بعد از بازی هفته هفدهم، باشگاه راه‌آهن را تقدیم دادسرا کرد اما با اصرار بازیکنان راه‌آهن، سرمربیگری این تیم را دوباره قبول کرد. به هر حال استیلی از مالکیت راه‌آهن کنار رفت اما به سرمربیگری‌اش در این تیم ادامه می‌دهد. گفتنی است برنامه اردوی تیم راه‌آهن هنوز مشخص نشده است. تمرینات تیم فوتبال راه‌آهن روز چهارشنبه 3 دی ماه آغاز شد.
 
*احتمال برگزاری اردوی مسجد سلیمانی‌ها در بندرعباس
 مسئولان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دنبال فراهم کردن شرایط اردویی در بندرعباس هستند. گفتنی است به احتمال فراوان تیم نفت مسجد سلیمان از تاریخ یکشنبه هفتم تا سه‌شنبه 16 دی ماه در بندرعباس اردو خواهد زد.
 
*برپایی اردوی انزلی‌چی‌ها در کیش
 تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد از 10 روز تعطیلی از پنج‌شنبه در زمین چمن انزلی آغاز شد. این تیم بعد از انجام 2 روز تمرین، روز شنبه در جزیره کیش اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند. گفتنی است امیرحسین سلامت، آبتین محمدعلی، میثم آقابابایی، بابک لطیفی، مصطفی باقری‌ها و سعید اسماعیلی 6 بازیکن جدیدی هستند که از روز پنج‌شنبه در تمرینات ملوان حاضر شدند. شایان ذکر است انزلی‌چی‌ها در نیم فصل اول سه مربی عوض کردند و در نهایت با 10 امتیاز در درده شانزدهم جدول قرار گرفتند. این تیم امروز جمعه در قزوین بازی تدارکاتی با تیم کاسپین این شهر برگزار می‌کند و سپس روز شنبه قزوین را به مقصد جزیده کیش ترک می کند و اردویی 7 روزه را در این جزیره برپا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار