جان اوبی میکل بازیکن باشگاه چلسی فرانک لمپارد بازیکن باشگاه منچستر سیتی ار دشمن خود خواند.

اوبی میکل: در زمین مسابقه با لمپارد مانند یک دشمن عمل می‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرانک‌ لمپارد بازیکن باشگاه فعلی منچستر سیتی که پس از 13 سال حضور در چلسی در سن 36 سالگی به باشگاه نیویورک سیتی که پیش از این باشگاه منچستر سیتی پیوند خواهر خواندگی بسته بود پیوست، قرار شد تا پایان نیم فصل در سیتی به صورت قرض بماند اما بازی خوب وی مانع از آن شد که سیتی بگذارد او راهی نیویورک سیتی شود.

اما در تقابلی دیگر در روزهای آینده چلسی با سیتی دیدار خواهد کرد جان اوبی میکل بازیکن باشگاه چلسی بر این باور است که هرچند با فرانک لمپارد دوست است اما در خارج از زمین مانند یک دشمن تمام عیار به شمار می‌رود.

وی در این خصوص گفت: هواداران باید به فرانک لمپارد خوش آمد بگویند، او یک افسانه باشگاهی به شمار می‌رود و فکر می‌کنم هواداران می‌توانند به او به خوبی خوش آمد بگویند. ما با تمام توان برابر او بازی خواهیم کرد، در طول مسابقه او دشمن ما به شمار می‌رود و ما هیچگونه دوستی با او نخواهیم داشت، اما پس از هرچی می‌گذارد و با او دوباره دوست می‌شوم.

گفتنی است؛ دو باشگاه منچستر سیتی و چلسی هم اکنون صدر نشین هستند و باشگاه سیتی با اختلاف امتیاز  در تعقیب باشگاه چلسی قرار دارد و در اندیشه آن است که بتواند با پیروزی‌های پی در پی بازی‌های خود اختلافش را با چلسی کم کند و بتواند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مایکل ، لمپارد ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار