فرانک لمپارد بازیکن قرضی منچستر سیتی به حمایت از گرت بیل پرداخته و گفت:‌ مهاجم رئال مادرید پسر خیلی خوبی است و همواره برای پیشرفت کردن تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ گرت بیل نتوانست در پیروزی 2 بر صفر رئال مادرید مقابل شالکه از سری بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا گلی به ثمر برساند و همچنان در تلاش برای بازیافتن فرم سابق خود در رقابت‌های نیم فصل دوم لالیگا است.

فرانک لمپارد بازیکن قرضی منچستر سیتی به حمایت از گرت بیل پرداخته و گفت: احساس می‌کنم او پسر خوبی است و در فهرست بازیکنان با اخلاق و خوش آتیه قرار دارد. بعضی مواقع مهاجمان گل می‌زنند اما این موضوع نباید ملاک کار آن‌ها قرار بگیرد. زمانی شما در زمین مسابقه از خود می‌پرسید، بازی خوبی برای تیم انجام دهم و یا به هر شکل شده گلی زده و خود را از انتقادات نجات دهم؟ گرت بیل پیش از این توانایی‌هایش را به همه ثابت کرده و فقط به زمان نیاز دارد  تا شرایط آمادگی کامل خود را باز یابد.

لازم به ذکر است، گرت بیل 25 ساله در 20 بازی که این فصل برای رئال انجام داد، 10 گل به ثمر رسانده و 5پاس گل داد.

*رونالدو در مسیر درستی قرار گرفته است

لمپارد در ادامه به عملکرد کریس رونالدو در نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت:‌برنده جایزه توپ طلای فیفا در مسیر درستی قرار گرفته و به روزهای اوج خود بازگشته است.

لمپارد در ادامه افزود: بازیکنی که در سطح کریس رونالدو در هر بازی نیاز به گلزنی دارد، او بهترین فوتبالیست جهانی است و همه انتظار دارند در زمین مسابقه هم بهترین باشد. رونالدو به خوبی می‌داند چگونه گلزنی کند و بر آمار افتخارات خود بیافزاید.

رئال مادرید به لطف ستارگان خود در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد و بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر می‌گذراند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لمپارد ، گرت بیل ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار